Hallo dames, Helaas voel ik me nogal onzeker af en toe dus ik ben benieuwd naar jullie mening of deze jurk kan voor een bruiloft. Zelf heb ik nogal de neiging om mezelf te dik te vinden Sorry voor de gedraaide foto's, ik weet niet hoe die recht kan zetten.
qua model, lengte en je figuur kan hij prima. maar ik vind de print geloof ik niet zo mooi, beetje donker voor de zomer. maar dat is persoonlijke smaak verder
Geen idee, dat stond er niet bij, zoveel bruiloften heb ik nog niet gehad in mijn leven. Hoor dat er bij te staan dan op een uitnodiging?
Ik heb het jurkje ook ik zou het zelf een twijfelgevalletje vinden vanwege het zwart wat sommige mensen niet vinden kunnen op een bruiloft, maar ik vind dat de kersjes erop het erg gezellig maken! Ik zou het dus denk ik uiteindelijk gewoon aantrekken haha!
aaah dus toch de kersjesjurk... ko het niet goed zien. nah dan kan hij qua print net met hoogzomer. vind ik dan he haha
Vindt m prima kunnen, jurkje sluit mooi aan bij je figuur. Een paar rode hakken, mooie make-up, haar opsteken en helemaal mooi. Veel plezier!
Ik bedoel dit absoluut niet gemeen maar ik vind 'm bovenaan helemaal niet zo mooi zitten. Dit kan ook komen doordat je er nog een bh met rechte bandjes onder draagt, dat zou ik sowieso niet doen maar ben wel benieuwd hoe het aan de bovenkant (bij je oksels) eruit ziet als je je armen naar beneden hebt. Vind het nooit zo mooi als er dan veel huid over de jurk heen valt. Misschien valt het mee hoor maar van wat ik zo op de foto's kan zien lijkt het wat te strak te zitten.
Het is een stretch rand aan de bovenkant en die staat nog lang niet strak, dus er valt geen huid overheen, daar heb ik zelf ook wel op gelet Ja wat die bh bandjes betreft dit zijn van die doorzichtige plastic bandjes (weet niet hoe ze anders heten, omdat ik geen bh heb gevonden heb in mijn maat (redelijk lastige bh maat) die ook door mijn nek kan lopen. Strapless staat helemaal niet zo mooi omdat het dan alsnog naar beneden zakt door de zwaarte.
Ik draag het jurkje zonder bh, valt niet op.. ( en ik heb op het moment 80E ) Nu zijn mijn borsten wel vrij stevig van zichzelf..
ik vind zelf die band om het midden vaak mijn buik juist accentueren en knoop hem dan terug naar de achterkant, zodat aan de voorkant geen band loopt.
Ik vind het jurkje je erg mooi staan. Zelf zou ik voor wat meer kleur kiezen, maar niet iedereen houdt hier natuurlijk van. Kan je de doorzichtige bandjes van je bh afhalen? Ik vind dat echt heel erg lelijk .
Wbt de bhbandjes. Kun je de bandjes niet vastmaken aan de bandjes van de jurk? Dus de bh vastmaken aan de jurk. Pastic bandjes is niet mooi. Verder is het een leuke jurk hoor! Met rode pumps e.d., zeker bruiloft waardig.
Mooi model jurkje voor jouw figuur! Vind het verder een beetje een truttig jurkje, maar snaken verschillen natuurlijk. Vind hem wel kunnen hoor voor een bruiloft
Het model kan je hebben, ik vind hem alleen wel veelste donker voor een bruiloft. Ik zou hem dus niet kiezen