degelijke buggy

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lov23, 22 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

We willen een degelijke buggy kopen waar je ook goed mee kunt wandelen in de natuur.......nu heb ik een goedkopere en daar ga je nu niet echt een boswandeling mee maken;)

Trouwens ook niet echt fijn om lange wandelingen mee te maken want je moet het ding echt met 2 handen besturen zeg maar....mijn gewone kinderwagen is veel fijner maar die kunnen we niet meenemen op vakantie.

2. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik denk dat er geen buggy is waarmee je goed op onverharde paden kunt lopen..

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ja of een ..... hoe noem je dat dan?
    Gewoon een kinderwagen hahahaha

4. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Ik heb de maxi cosi mura 4 en dies geweldig.
    Met 2 grote honden ga ik gerust met de kleine de paden af en wandel ik over grasvelden zelf op zand gaat ie super.

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

@Jessi maar dat is echt een kinderwagen dan he...

Ik heb al zo`n combi wagen .. wil juist een kleiner compact ding hebben maar toch net zo handig als een goede kinderwagen...dus volgens mij gewoon een buggy toch?

6. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.481
    4.946
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Volgens mij zijn er geen echte buggy's aan jouw voorwaarden voldoen. De meeste buggy's hebben ook geen vering, waardoor onverharde paden niet te doen zijn.
    Ga voor een rugdrager! Onze uk vindt het echt geweldig!!!

7. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Hoe oud is je kindje? Want anders gewoon een ergonomische draagzak? Neemt nog minder ruimte in, is goed voor je kindje en kan je prima lang mee wandelen. OF een draagdoek?

8. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    denk dat je dan inderdaad op een "gewone" kinderwagen uitkomt..

Hier ook een mura, daar bagger ik overal mee doorheen. De buggy ligt alleen in de auto voor kleine stukjes..

9. z0nne

z0nne Niet meer actief

10. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Wij hebben een Nuna Pepp en die rijd op zich wel in het bos maar gewoon over de geijkte paden zeg maar. Maar geen een buggy is echt geschikt voor echte boswandelingen en oneffen terrein. Daar is een echte kinderwagen veel meer voor geschikt. Een kinderwagen heeft vaak luchtbanden en vering.

11. Noek86

Noek86 Actief lid

9 jun 2010
    389
    0
    16
    Brabant
    Wij hebben ook de nuna pepp, een erg fijne buggy. Weet alleen niet of deze geschikt is voor bossen.

12. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Toevallig vorige week een buggy gekocht, jawel voor de vakantie :). We hebben het een en ander getest en het is allemaal licht en niet echt geschikt voor bospaden etc, meer handig voor korte stukjes en in winkels.

Als we in de vakantie het bos ingaan nemen we dus gewoon de kinderwagen mee.

13. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

ik heb hem bij de hema gekocht geloof voor 60 euro toen ook voor de vakantie en vond hem heel fijn...

14. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.159
    408
    83
    Toevallig vorige week op vakantie met de Nuna Pepp de bossen in geweest maar op de niet verharde paden wordt je ook van deze buggy niet blij.. Maar voor de rest is ie wel super :)

15. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

hier lopen we met de mclaren xt techno door de bossen en over het zand,gaat prima. Is een dure wagen maar is een super buggy. Ben erg tevreden over deze buggy.

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hmmmm .... we gaan maar eens maar de winkel en kijken wat ze daar zeggen. Ikkan niet de gewone kinderwagen meenemen op vakantie natuurlijk....

Rugdrager zou ook wel een optie zijn....en die mc claren ook idg een goede tip....dat deze wat duurder is ... geen probleem ...als het maar een fijn ding is.

17. robijntje1982

robijntje1982 Niet meer actief

ik heb net vanmorgen voor mijn zoontje een titanium baby citybug gekocht.
    er staat in de beschrijving dat je het voorste zwenkwieltje vast kan zetten zodat hij niet trilt op onverhard terrein. dus miss is dat een idee

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ah ja....bedankt voor de tips meiden!

Deel Deze Pagina