baby beweegt extreem veel, tekens van aankomende bevalling?

Discussie in 'De bevalling' gestart door cw26, 27 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cw26

cw26 Fanatiek lid

6 mrt 2015
    1.080
    308
    83
    Goedemorgen meiden,

Ik zit nu op 37 wkn en 3 dgn, me zoontje is geboren met 38 wkn en 2 dgn.
    De kans op weer een eerdere geboorte is dus aanwezig.
    Bij mijn zoontje nooit last van harde buiken, weeen of iets dergelijks gehad ( van te voren, moment supreme natuurlijk wel:))

Nu beweegt deze baby extreem veel ( al zeg ik het zelf) de laatste dagen.
    Ook als ik op me zij wil gaan slapen, wat ik nogal prettig vind, trapt hij me zo hard, dat ik echt moet gaan verliggen.
    Als de baby schopt trekt het echt door me hele buik heen, en ook krijg ik dan druk van onder ( denk me blaas, maar kan niet helemaal zeker zeggen of het ook op me blaas is).

Zijn dit nou voorweeen?? Of is het echt de baby die zo druk is.
    Ik vind het lastig onder woorden te brengen, maar misschien dat iemand het herkent????

Alvast bedankt!!!

2. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Voorweeen zijn het niet lijkt mij maar meer een baby die weinig ruimte heeft;)

3. BVS

BVS Bekend lid

28 nov 2014
    797
    0
    0
    V
    Bij mij is de kleine ook heel erg onrustig..zelfs tot vervelends aan toe dat ik echt denk ben alsjeblieft stil. Denk niet dat het een voorbode is op voorweeen of iets dergelijks

4. AnitaP

AnitaP Bekend lid

15 feb 2014
    760
    0
    0
    Meestal wordt een baby wat rustiger als de bevalling naderd.
    Met voorweeen spant je buik aan, op dat moment heeft de baby weinig bewegingsruimte. Als je buik ontspant kan het natuurlijk wel dat de baby druk is. Maar voorweeen zegt helaas ook niets over een naderende bevalling.
    Succes als het echt zo ver is!

5. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Die druk van onderen is denk ik gewoon je baby die druk uitoefent door de kleinere ruimte die hij nog heeft. Hier is hij altijd heel druk beweeglijk geweest. Nu er minder ruimte is hij wel wat minder beweeglijk . Maar heb nu weer wat momenten gehad dat hij uren weer druk was savonds. Helaas zit hij er nog steeds in...

6. cw26

cw26 Fanatiek lid

6 mrt 2015
    1.080
    308
    83
    Ja klinkt eigenlijk allemaal vrij logische, dat de baby niet zo veel ruimte meer heeft...
    Zo had ik het nog niet echt bekeken.
    Denk ook wel dat als het echt zover is, dat ik de tekenen wel weer herken!!

Morgen weer afspraak zal eens vragen of de baby nog veel ruimte heeft en hoe groot het geschat wordt.

We wachten gestaag af......
    Zoals zovele hier!!!!:):):):)

7. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Mijn dochter was de avond voor de bevalling ook heel druk. Mijn vriend grapte dat ze d'r koffers vast aan het pakken was.

Deel Deze Pagina