Het duurt natuurlijk nog wel even voor het echt warm is, maar nu de zon schijnt ben ik toch al bezig met de zomer. En zomerschoenen mogen dan uiteraard niet ontbreken Ik blijf het alleen lastig vinden om in de zomer schoenen te vinden met een juiste mix qua elegant, comfort en geschikt voor het werk... ballerina's zitten comfortabel, maar vind ik lelijk. Open sandalen vind ik mooi en comfortabel, maar niet geschikt voor het werk. En pumps vind ik mooi en geschikt voor het werk, maar niet zo comfortabel. Dus ik zoek inspiratie. Wat dragen jullie voor een schoenen in de zomermaanden?
Ik heb deze en draag meer van dat soort sandalen in de zomer. Maar ga ook wel op sneakers. Ballerina en pump zit bij mij nooit goed, óf te strak óf ze vallen van m'n voeten. Heel irritant. Bekijk bijlage 563978
Mooie sandalen leren (bv van Red-Rag), All Stars, Toms, van alles maar géén slippers Toms zijn wel aan te raden trouwens. Zijn lekker luchtig en licht zonder dat je meteen blote tenen hebt.
Een laag sleehakje. Ik vind ze minder mooi als pumps maar ze hebben het comfort van een ballerina en zijn toch iets meer aangekleed ofzo..
Mijn normale sneakers ofzo gewoon wat ik heb en als het echt warm is draag ik het liefst mijn saaie havaianas de urban flash.
Ik heb een paar dagen geleden loafers besteld en ik wil nog zo iets bestellen als onderstaand plaatje. Verder heb ik nog teenslippers, espradilles en platte sandalen staan die nog heel mooi zijn
Oh, I'm the worst... heb dus naar aanleiding van dit topic alweer 3 paar Toms besteld uit de sale. Helemaal niet nodig, maar het zat ineens in mijn kop Zal niet alles houden hoor, maar toch... Bekijk bijlage 564012