Dames trouwens de jurk is het toch niet geworden. Hij zat mooi maar niet wow en er zaten op de rits wat vreemde plekken. Hij gaat dus terug en de zoektocht gaat door! Kom maar verder op met de tips Stijlen, foto's en types
In Utrecht (best te rijden vanuit Leiden ) Zit elles mode. Bruidsmode in Utrecht | Elles Mode bruidskleding Ik heb daar zelf mijn trouwjurk gekocht. Mijn eigen ceremoniemeester heeft daar haar jurk gekocht. (en mijn man zijn pak ) Ze zijn niet heel goedkoop (vriendin was 150 euro kwijt) maar de service is fantastisch.
http://stores.ebay.nl/dress190?_trksid=p4340.l2563 Ik heb hier een jurk besteld. Zit echt super, en kleed erg mooi af. Zelf hierbij heb ik geen corrigerende body nodig
Als je naar aanleiding van de tip van vaddie dan toch naar Utrecht zou rijden , dan zou ik eens kijken bij Notorious Clothing (Home | Notorious Clothing) Daar verkopen ze kleding in dezelfde stijl (en ook merken) als waar je de bestelde jurk vandaan hebt. Alleen hier kan je gewoon lekker passen, je wordt er goed geholpen. Ze verkopen daar ook corrigerend ondergoed en zo kun je dat gelijk onder je jurk passen. Je kan trouwens ook in Scheveningen kijken bij Bennie's Fifties. Ook zulke jurken, heel veel zelfs haha. Alleen vind ik dat je daar wat minder wordt geholpen. Maar je hebt er wel heel veel keuze.
Jurk print zwart - Miss Etam Ik heb zelf deze, xl en ik heb maat 44. Is er nog in xxl en afgeprijsd, via internet. De jurk sluit mooi aan en staat erg mooi (voel me vaak onzeker over mijn rondingen, maar in deze jurk voel ik me mooi en dat is de enige jurk waar ik me fijn in voel). Succes!