jurk/rok met platte schoenen ...

Discussie in 'De lounge' gestart door Strijkkraal, 20 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. regenboogworst

regenboogworst Fanatiek lid

22 aug 2014
    1.297
    75
    48
    ja hoor maar zolang je niet op sneakers gaat

2. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    Ik heb ook altijd snel kapotte broeken helaas
    Aan de binnenkant van mijn benen komt dan een gat :(

Ik koop gewoon geen dure broeken meer ;)
    Ik weet niet of je veel fietst? Daardoor kan het ook sneller slijten

3. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Oh ja, dat is helemaal vervelend ...

Nee, dat met die broeken is echt hel. Ik kan me ook niet herinneren dat ik dat vroeger had, en het gebeurd ook altijd op momenten dat je het niet kunt gebruiken. Dan buk ik, en dan is de stof zo dun geworden dat het gewoon scheurt .... in de kantine tijdens lunch ofzo ... :) dat soort momenten.

4. regenboogworst

regenboogworst Fanatiek lid

22 aug 2014
    1.297
    75
    48
    klopt bij de h&m zijn ze ongeveer 6 euro

5. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Of dit ... dit vind ik echt een te schattig jurkje, maar daar passen geen laarsjes onder lijkt mij.

image4xl.jpg

6. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik kom van het eiland, maar gewoon platte laarzen tot over de knie hoor 😂

7. IngeM

IngeM Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.590
    0
    36
    Goeree Overflakkee
    Heel erg off. topic, maar ik ben heel benieuwd over welk eiland jullie hoe hebben... ;);):(;);)

8. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Ik heb hier voor werk fluweelzwarte ballerinas met gouden accentje. Hartstikke netjes.

En ondanks dat ik slecht op hakken kan lopen... Zitten sleehakken WEL lekker. Dus indien nodig draag ik tegenwoordig ook gewoon hakjes :)

9. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Ik vind laarsjes vooral leuker onder de wat minder zomerse jurkjes/rokjes.

10. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Je kan ook eens op stylefruits kijken via Facebook, super veel inspiratie!

Ik vind een jurkje zoals je laat zien, maar dan met lange mouwen, legging en laarsjes ook heel leuk voor najaar/winter!

11. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    Met mooie laarzen vind ik het goed kunnen maar dan geen knielange rok. Moet wel een kort rokje zijn dan of jurkje/tuniek. Ook korte laarsjes kunnen prima bij een kort rokje/tuniek

12. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Ik draag -altijd- een jurk of rok. En in 99,9% vd gevallen met platte schoenen. Ballerina's of slippers in de zomer en laarsjes in de winter. Ik krijg altijd complimenten over mijn kledingstijl en ik zie veel andere vrouwen met platte schoenen onder een jurk/rok. En ik voel me véél lekkerder en vrouwelijker in een jurk dan in een broek.

13. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Ik zou hier moeiteloos mijn zwarte legging of maillot onder dragen met mijn zwarte laarsjes en een zwart vestje (herfst/winter) of met witte of rode ballerina's (zomer).

14. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Mooie jurk, maar lelijke/lompe laarsjes. Ik heb hele mooie suede laarsjes van de Van Haren in zwart, grijs en bruin. Daarmee kan ik de hele herfst/winter wel uit qua combinaties. En dan nog een paar winter-ballerina's.

Ik heb overigens ook een maatje meer en draag daarom juist liever een legging met een jurk/rok dan een broek.

15. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Eiland Tholen :)) is net wat strenger dan Goeree haha :))

16. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Heel leuk die voorbeeld plaatjes Strijkkraal. En ze kunnen allemaal gecombineerd worden met schoenen zonder hak. Ik zeg, doen.

17. Janna

Janna Fanatiek lid

Deze vind ik ook erg leuk en ik zie niet in waarom je daar geen platte ballerina o.i.d. onder zou kunnen dragen. Die zwarte vind ik ook leuk en kan zeker met platte laars. Die rode is niet helemaal mijn smaak, vooral vanwege de mouwen, maar ook die kunnen prima met platte laars.

Over het algemeen draag ik in de winter altijd laarzen onder mijn jurken/rokken. Die hebben meestal wel een kleine hak, van 1 cm ofzo. Zoiets: Hippekoopjes Webshop: Zwarte laarzen Een echt platte laars krijgt anders al snel zo'n achterkant als dit: Prada korte laars - zwart 1292 - FASHION CREW OUTLET | SHOP DESIGNER BRANDS FOR MEN, GIRLS & BOYS | SALE 365 DAYS A YEAR! Dat vind ik vaak niet elegant genoeg bij het elegante van rokken.

In de winter doe ik ook wel eens een sportieve spijkerrok met een zware maillot eronder en dan dus wel van die gymp-laarsen. Ik heb bijv. deze: http://www.aboutfashion.nl/test/wp-content/uploads/2009/01/conversezwart.jpg Dan kan zo'n sportieve laars dus wel heel goed. Of zoiets: Kickers Laarzen CREDOLINE 05536 - Stoute Schoenen Maar dat past dus echt alleen bij zo'n heel sportieve look. Bij die jurkjes die jij als voorbeeld geeft, vind ik dat niet passen.

In de lente/zomer doe ik vaak ballerina's en/of nette sandalen. Ik heb bijv. deze sandalen: - Sandalen - Het goedkoopste online bij Merkschoenenwinkel.nl Of gewoon slippers als het echt heel warm is!

18. tuc

tuc Niet meer actief

Hee woon jij ook in de buurt;) Haha ik ken er ook genoeg die er hip bij lopen...maar je haalt ze er op een vrije dag hier in de stad allemaal zo uit;)

19. Esvre

Esvre Actief lid

28 dec 2011
    252
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ha ik woon ook in de buurt! (Gemeente aan de overkant Oesterdam)

Maar ontopic: ik draag nooit hakken maar vaak jurkjes. In de zomer met ballerina's of leuke sandaaltjes. In de winter met leuke (enkel)laarzen!

20. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ah! Ik dacht dat jullie het over Goeree-Overflakkee hadden. Een vriendin van mij woont daar, enne .. laten we zeggen, niet mijn soort mensen :p

Deel Deze Pagina