neem jurkjes tot de knie of net over de knie en ja ja gek genoeg het is helemaal in maar ik vind het super sneakers eronder is helemaal hot , behalve als je dat type niet bent niet doen. maar ook platte heren modellen zijn in om onder jurkjes te dragen ben je wat voller neem dus tot de knie of er net over heen en niet strak om de heupen heen maar de rok dan in een swing of a lijn model ps ik draag dagelijkse jurkjes en rokjes mar kan niet op haken lopen door een kapotte enkel van heel veel sporten ,, laarzen tot de knie of erover voor de winter staat super sexy onder een jurkje / rokje . of voor jou misschien wel een enkel laarsjes in 80style met een lage hak ( helemaal hot ) ben super blij met mijn man hahah die vind hoge hakken mega lelijk bij vrouwen staan ,, dat lompe loopje noemt hij het altijd een enkel vrouw kan er goed op lopen maar die verschrikkelijk 10 tot 13 cm vind hij zooo hoerig en on sexy knapt die meteen op af vond dat wel grappig toen ik het hoorde , maar hij is ook het type die van kantjes afknapt en liefst mij ook ziet in sportieve ondergoed kijk anders even op mode blogs wat nu in is kwa schoen modellen want hoog is uit dus je boft
ps als je van vintage stijl houd, berg schoenen a model 80s 90s zijn erg in leuk voor onder een stoere maxi rok of jurkje , ik ben er dol op ihihih en staan ook super onder een skinny jeans / smalle jeans
Ja, de swingmodellen zijn ook wel de jurkjes die mij aanspreken. Ben driftig op zoek vandaag, maar dan blijk ik ook weer eens te gierig om gewoon eens een leuke jurk te kopen ... (overblijfsel uit een vorig leven). Vind ze dan in vergelijking met een broek best prijzig (althans de jurkjes die ik mooi vind dan. Manlief is helemaal enthousiast, das dan wel weer aandoenlijk eigenlijk.
misschien Retro Jurken Online Swing jurken is wel uitbundige kleding maar ze hebben ook hele simpele maar mooie modellen voor een redelijk prijs. je hebt ook nog kinglouie.nl en anders toch even de winkel in duiken kan je meteen kijken wel boven lichaampje het beste bij je staat , met of zonder mouwtjes met of bijv vestje of bloesje erop ( dat is inderdaad schattig van je man , die denkt al aan die sexy blote benen
als je van van die swing jurken en retro houdt moet je in die winkel kijken waar eerst de LIEF! zat. Zie daar altijd van zulke jurken in de etalage, ben er alleen nog niet binnen geweest.
Neuh .... Die denk aan sexy andere dingen het blijft een vent hè ... Die vintage site vind ik wel heel leuk ... Ik ga ff verder neuzen
Ja, ik loop daar wel eens langs. Heb er ook wel eens binnen gegluurd, maar het lijkt zo leeg ... Kweet niet wat ik ervan moet vinden (behalve dat ik baal als een stekker dat de Lief! Outlet daar weg is ...
Hier ook leuke en grote maten Succubus.nl de online shop voor retro & vintage kleding Www.attitudeholland.nl
Zo - ik heb het zwarte jurkje van een paar postings hiervoor besteld met een zwarte lage sleehak enkellaarsje ... @Moontje - Succubus kende ik al idd ... die vintage jurken zijn echt geweldig en als ik het figuur ervoor zou hebben had ik al een kast vol pencil dresses gehad. Die andere site die ga ik even opslaan, heeft iets meer aanbod namelijk. thanks!!
Pas op he, we zijn niet allemaal zo hier op Flakkee haha Maar ik geef je gelijk hoor, hoe sommige er hier bijlopen... Vooral op zondag...
Ja hoor ballerina's straks met mooie elegante laarzen of juist stoere laarzen. Ik heb ook niet altijd hakken aan. Maar lukt lopen op sleehakken ook niet? Die zijn vaak een stuk comfortabeler. Tip Welkom | Honky Tonk Women mooie vintagelook kleding. En voor een redelijke prijs !
Whahaha zon eilander ben ik maar dan aan de andere kant van NL. En ik maar denken dat juist die korte laarsjes niet onder een rok konden. Weer wat geleerd. Maar het maakt me verder ook niks uit hoor, ben niet zo hip. Gewoon normaal en mezelf.
Ik heb niet alles gelezen maar ik vind jurkjes en rokjes heel goed kunnen met platte schoenen. Het ligt natuurlijk wel aan de combinatie rok/schoenen of het staat. Mooie ballerina's, enkellaarsjes, maccasins