Iemand ervaring met de ontharingscreme van Kruidvat of uberhaupt met ontharingscreme? Waarom werkt dat bij mij nooit? Of smeer ik er te weinig op ofzo? Vanavond een proefstukje gedaan, volgens de beschrijving moest je na 3 min checken of de haartjes al loslieten en max 6 min laten zitten. Nou na 4/5 min was er nog steeds niks gebeurd...
Ik weet er een ding van: het werkt voor geen meter. Als het al werkt breken de haartjes af en blijven er dus nog stoppels staan.
Bij mij werkt het ook niet hoor! Of ik nou een goedkoop merk heb of een duur merk; het werkt gewoon niet Ze zouden er eens een gorilla mee scheren ofzo, op die spannende commercials altijd. Dán maak je pas indruk. Maar nee, ze scheren daar zo'n haarloze vrouw en laten een animatie zien waarbij je in cartoon-visie ziet dat het goed werkt - en ik ben zo gek om het te kopen en uit te proberen. En dan werkt het wonderbaarlijk niet zoals die commercial. Etters Ik bied mij vrijwillig aan bij die bedrijven om die meuk te testen totdat ik iets gevonden heb dat wel werkt
Ik gebruik het al jaren (maar laat het wel langer zitten dan er op staat) en bij mij werkt het prima. Inmiddels geen kruidvat meer (die zit niet in Engeland) maar Veet.
Bij mij werkt de veet ook goed ong 10 minuutjes intrekken en afspoelen lekker glad dan hoor. Voel de stof van een jurk of broek echt over me been gljden dan
ik laat het ook veel langer zitten dan de bedoeling is, minuut of 10 tot het gaat branden als ik het korter laat zitten breken er inderdaad ook haartjes af ik spoel het ook niet af met water maar met een ruwe handdoek eroverheen gaan tot alle spray weg is dan is het daarna ook wel echt glad ( en rood de rest van de dag ) gebruikte altijd die spray van kruidvat wilde het eigenlijk nu weer doen, maar durf het niet goed nu met de zwangerschap