Kruidvat ontharingscreme

Discussie in 'De lounge' gestart door ikkie97, 21 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.915
    3.937
    113
    Iemand ervaring met de ontharingscreme van Kruidvat of uberhaupt met ontharingscreme?
    Waarom werkt dat bij mij nooit? Of smeer ik er te weinig op ofzo?
    Vanavond een proefstukje gedaan, volgens de beschrijving moest je na 3 min checken of de haartjes al loslieten en max 6 min laten zitten.
    Nou na 4/5 min was er nog steeds niks gebeurd...:(

2. Butchke

Butchke Niet meer actief

Ik lees mee, hetzelfde probleem nl....

3. minon

minon Niet meer actief

Ik weet er een ding van: het werkt voor geen meter. Als het al werkt breken de haartjes af en blijven er dus nog stoppels staan.

4. Joycey

Joycey Niet meer actief

Bij mij werkt het ook niet hoor! Of ik nou een goedkoop merk heb of een duur merk; het werkt gewoon niet :D

Ze zouden er eens een gorilla mee scheren ofzo, op die spannende commercials altijd. Dán maak je pas indruk. Maar nee, ze scheren daar zo'n haarloze vrouw en laten een animatie zien waarbij je in cartoon-visie ziet dat het goed werkt - en ik ben zo gek om het te kopen en uit te proberen. En dan werkt het wonderbaarlijk niet zoals die commercial. Etters :D

Ik bied mij vrijwillig aan bij die bedrijven om die meuk te testen totdat ik iets gevonden heb dat wel werkt :p

5. Tommo

Tommo Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik gebruik het al jaren (maar laat het wel langer zitten dan er op staat) en bij mij werkt het prima. Inmiddels geen kruidvat meer (die zit niet in Engeland) maar Veet.

6. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bij mij werkte het ook goed. Nu inmiddels is alles gelaserd dus niet meer nodig :)

7. doedie1991

doedie1991 Bekend lid

28 mei 2014
    660
    0
    16
    Bij mij werkt de veet ook goed ong 10 minuutjes intrekken en afspoelen lekker glad dan hoor. Voel de stof van een jurk of broek echt over me been gljden dan:D

8. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ik laat het ook veel langer zitten dan de bedoeling is, minuut of 10
    tot het gaat branden;)
    als ik het korter laat zitten breken er inderdaad ook haartjes af

ik spoel het ook niet af met water maar met een ruwe handdoek eroverheen gaan tot alle spray weg is
    dan is het daarna ook wel echt glad ( en rood de rest van de dag :p )
    gebruikte altijd die spray van kruidvat
    wilde het eigenlijk nu weer doen, maar durf het niet goed nu met de zwangerschap

9. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.915
    3.937
    113
    Oke, nou ik ga nog een poging doen met een dikke laag en dan langer laten zitten.

Deel Deze Pagina