Jurk voor bruiloft...

Discussie in 'De lounge' gestart door Manque, 15 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Logan

Logan Niet meer actief

Dat zijn huaraches. ;)

2. Schuurpapier

Schuurpapier Niet meer actief

Schrok al :p Maar dat zijn idd huaraches..

3. Manque

Manque Niet meer actief

Huaraches zijn sandalen waarbij het leer gevlochten is in patronen, van Mexicaanse origine. Ik geloof dat het sneakermerk dat verantwoordelijk is voor die gedrochten op jouw foto dat woord geadopteerd heeft voor een lijn?

4. Logan

Logan Niet meer actief

Dit is inderdaad stukken beter 😂

5. Schuurpapier

Zoiets bedoel je dan? Zou ik ook niet doen onder een jurk..

6. Manque

Manque Niet meer actief

Ze komen in allerlei soorten, kleuren en maten he. Maar doe maar gauw een slotje voordat er nog meer gedoe komt over wat wel en niet allemaal onder een jurk kan... Ik heb inmiddels wel genoeg tips gehad.

7. Schuurpapier

Ben benieuwd wat je dan precies bedoelt qua model en kleur erbij? Ik kende het helemaal niet, dus ben oprecht benieuwd :)

8. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ben ook benieuwd wat je dan wél bedoeld. Vind de afbeeldingen hierboven namelijk net zo lelijk als de sneakers die ik had gepost.

9. SDonya

SDonya Niet meer actief

Je vroeg zelf om tips, die krijg je... En dan ga je opeens lopen snauwen.... Heel apart.

10. Schuurpapier

Wel handig zulke dingen, als je snel op je teentjes getrapt bent. Voel je dan niet zoveel van ;)

11. Boommm

Boommm Niet meer actief

Hahahahahahahahahaha😂😂

12. SDonya

SDonya Niet meer actief

😂 😂 😂

13. Manque

Manque Niet meer actief

Op mijn teentjes getrapt :(

Ik vroeg of het een mooie jurk was, of ik er ballerina's onder zou kunnen dragen en hoe ik de jurk verder af zou kunnen stylen. Daar vroeg ik tips over, maar dan wordt er 6x getypt dat ik er sandalen onder moet dragen (wat ik niet van plan ben en wat ook helemaal niet de vraag was) en vervolgens dwalen we af over wat nu precies huaraches zijn. Ik probeer echt niet te snauwen, ik heb bedankt voor de tips, maar ik hoef er gewoon niet verder over te discussiëren, want we zijn mijn vragen inmiddels alweer voorbij.

14. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik was gewoon behulpzaam. Ballerina's of die dingen die jij aan wil doen zijn gewoon geen gezicht onder zo'n jurk. Dus gaf ik je de tip van sandaaltjes. Weet ik veel dat jij die in de boycot hebt liggen. Je vroeg toch om stylingstips, krijg je die en dan is het niet goed?!

15. Manque

Manque Niet meer actief

Ik wilde er inderdaad ballerina's onder doen ja. Nogmaals bedankt voor je tips. Ik weet niet wat je verder nog wil horen, ik ga inderdaad niks met jouw specifieke tip doen, maar bedankt voor je bijdrage.

16. SDonya

SDonya Niet meer actief

Mocht je dit soort dingen overwegen.. dan kan je ook kiezen voor crocs. Beetje hetzelfde idee alleen dan van plastic. Loopt ook lekker comfortabel de hele dag en ze hebben een dichte neus.

17. Boommm

Boommm Niet meer actief

😂😂😂😂😂😂😂😂

Ze waren er zelfs in bijpassende kleur van de jurk toch?

18. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.870
    5.108
    113
    Je vraagt het eerste en krijgt als antwoord het tweede.. logisch toch? Het zijn alleen maar tips en daar vraag je zelf om.

19. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Dat zijn wel leuke sandalen! Ooit iets gehad dat daar op leek, en dat kon werkelijk onder alles. Kreeg er altijd complimenten over.

20. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Jeetje wat reageer jij aangebrand zeg! Ballerina's staan gewoon niet onder zo'n jurk dus komen mensen met een (goedbedoeld!) alternatief. Namelijk sandaaltjes. Ze kunnen aan de hand van jouw OP toch niet ruiken dat je geen open schoenen wil?

Deel Deze Pagina