Welk merk voor keukenapparaten?

Discussie in 'De lounge' gestart door floor30, 16 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. floor30

floor30 Actief lid

23 jun 2009
    327
    11
    18
    Welk merk kunnen jullie aanraden voor keukenapparaten? We hebben nu Pelgrim en Atag. Bevalt best goed zat er al in toen we het huis kochten maar we kijken nu naar Siemens spullen. Is dat aan te raden?

2. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Siemens is super (Miele is top)

3. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Onze dure zelfreinigende oven van 850 euro was in 3 jaar doorgeroest..siemens.. opvolger gekregen, maar die lijkt hetzelfde lot te wachten..weet niet of ik weer voor siemens zou gaan..

4. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    #4 Valerie, 16 jun 2014
    Laatst bewerkt: 16 jun 2014
    Wij hebben een combinatie van Siemens en Gaggenau. Met Siemens al veel problemen gehad. Kookplaat brak spontaan in 2 stukken na ruim 2 jaar en de dure vaatwasser begon een half jaar later een hoop herrie te maken (wat aan de energiezuinige stand bleek te liggen). ;) Beide viel niet meer onder de garantie, maar we hoopten toch wel op enige coulance. Dat is de reden waarom we een Siemens monteur lieten komen. (De eerste keer gingen we er sowieso vanuit dat we de gebroken plaat vergoed zouden krijgen, omdat deze spontaan kapot was gesprongen.) Maar dat viel dus tegen. Voor beide reparaties hebben we een enorme rekening gekregen van een paar honderd (!) euro. Inclusief voorrijkosten, uurloon, voorbereidingskosten (?), onderzoekskosten, materiaalkosten, etc. Schandalig gewoon. Voor mij nooit meer Siemens. Natuurlijk kan er eens een probleem of fabricagefout voorkomen, dat gebeurt bij ieder merk. Maar de klant volledig laten opdraaien voor de kosten van reparaties van (dure) apparaten die nog relatief nieuw zijn (en waarbij je dus eigenlijk nog garantie zou verwachten), vind ik echt getuigen van een slechte service. Met de Gaggenau (stoomoven en koffieapparaat) hebben we overigens (nog) geen problemen gehad. Die bevallen heel goed. Ook in het gebruik.

5. Mimime

Mimime Niet meer actief

Ik heb het nodige van Bosch en erg tevreden over!

6. scooby26

scooby26 Actief lid

27 nov 2011
    390
    0
    0
    Sittard
    Wij hebben alles van neff, zeer tevreden. Gekocht in DE. Zie ze niet zo vaak hier in NL.

7. dikkemams

dikkemams Lid

27 jul 2012
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Al mijn apparaten zijn van Whirlpool en ben er zeer tevreden over.

Deel Deze Pagina