Zoo kwaad op t-mobile

Discussie in 'De lounge' gestart door flowertje, 1 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ik heb een iPhone 3GS maar altijd problemen met internet en dit speelt al 4 maanden mischien wel langer..
    Nu wordt er steeds gezegy we zijn bezig bezig en bezig ja jullie zijn al 4 maanden bezig en er nog steeds niks verandert..
    Bel ik net met t-mobile wordt ik toch als een stuk vuil behandelt ja ik eindig dit gesprek je moet wachten ik wacht nu al 4 maandenowwww ik ben zo kwaad heb opgehangen en gezegd gaan jullie altijd zo ommet de klanten ..!!

Bah

2. pauly

pauly Bekend lid

9 nov 2007
    825
    0
    0
    Rotterdam
    raar hoor...mijn vriend had ook last met het internet op zijn Iphone 3GS en heeft zelfs een tegemoetkoming in zijn abbo kosten gehad. Het is denk ik net wie je aan de lijn krijgt.

3. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Dat denk
    Ik ook hihihi had echt een vent aan de lijn die niet te pruimen was ... Maar loop
    Hier nu al 4 maanden mee en ben het zo zat daar betaal
    Ik toch geen 45 euro voor

4. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Ik heb hetzelfde probleem met mijn BB9700.

Hier is er ook eens opgehangen zomaar ineens. Dit was met mijn man, die wilde zijn zakelijk abbonement opzeggen. De afdeling die hij moest hebben was volgens de medewerker niet bereikbaar. Toen zei mijn man, "dan wil ik graag wachten". En toen dat zinnetje... Dan breekt toch je klomp. Als ze er niet aan uit komen zeggen ze gewoon dat ze het gesprek gaan beïndigen!

5. pauly

pauly Bekend lid

9 nov 2007
    825
    0
    0
    Rotterdam
    ik had ook last met mijn abo...hoop dingen niet goed geregeld en dergelijke...paar keer gebeld en de 3e of 4e persoon heeft het kunnen oplossen.

Flowertje..anders gewoon je geld terughalen...misschien luisteren ze dan wel

6. luckybird

luckybird Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.274
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja het ligt niet aan jou, ik hoor niet anders.

7. Nissy2

Nissy2 Actief lid

2 jul 2009
    142
    0
    0
    Je moet een ingebreke stelling aan hun schrijven.
    In die brief leg je uit wat de klachten zijn en geef je ze een redelijke tijd om die op te lossen (bijv. een maand).
    Je moet dus een sommatiebrief schrijven.

Je kan nog geen eisen stellen zoals een schadevergoeding of het ontbinden van een contract.
    Dat kan pas nadat de termijn die jij zelf gesteld heb is verstreken zonder dat er verbeteringen zijn.
    Dus als er na die maand nog steeds een storing oid is kan je eisen dat je contract ontbonden wordt en een schadevergoeding.

Dit is een officiele waarschuwing aan een bedrijf wat ze niet mogen negeren en als je het aangetekend opstuurd sta je volledig in je recht.

8. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    als je hulp wilt met het schrijven van een ingebrekestelling.. laat het me maar weten.. ik zit op de juridische afdeling van een telecom bedrijf..

9. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ja wil graag hulp ik heb daar geen ervaring mee en ben diskecties

Deel Deze Pagina