Ik twijfel inderdaad ook over de taille.... Ik heb ze via heine-shop.. staan zooooveel leuke op maar heel veel zijn er pas eind van het jaar leverbaar beetje jammer... Maar heb besloten dat ik tussen deze twee moet kiezen, alleen zooo moeilijk!
Ik denk gezien je buik dat nummer twee beter is. Ik weet niet of het model van nummer 1 goed tot zijn recht komt met een bolle buik. Moeilijk hoor, zijn allebei leuk!
Nummer 2 met een mooie bijpassende stola, anders vind ik hem wel wat bloot. Nummer 1 lijkt me een beetje raar vallen met een dikke buik, bij nummer 2 zit het lint gewoon boven je buik, bij die andere is die overgang precies midden op je buik.
Ik vind jurk 1 leuker als je zwanger bent. Vriendin van mij is ook in zo een jurkje getrouwd en was ook hoog zwanger. Was heel mooi. (Misschien was het wel dezelfde!). Zijn dit de jurkjes uit de otto? Ik heb gehoord dat daar ook leuke trouwjurken instaan voor weinig geld.
@ Debby heb hem ook gezien vind hem prachtig! Maar wel iets te duur ja... (we willen het nu klein houden). Volgend jaar willen we het overdoen maar dan met een groot feest en meer budget. Het zijn idd jurkjes van de Otto jaa.
Ik vind die eerste twee jurkjes eigenlijk mooier dan die lange. Ik vind het juist wel mooi dat ze zo simpel zijn. En kort is ook wel leuk als je zwanger bent, anders loop je toch het risico dat het een soort tent wordt. @TS: Kan je niet beide jurkjes bestellen en een terugsturen? Want je hebt nu ook al een buikje, dus je kan al zien of jurk nr 1 wel of niet gaat. Jurk nr 2 is wel iets veiliger. Die past vast wel, ook als je groeit.
Ik vind jurkje 1 heel mooi, maar ik denk dat jurkje 2 met een bolle buik eronder mooier is! Succes met je keuze
op de otto site staan er nog veel meer, ook voor minder geld. Ik vind deze ook behoorlijk prijzig hoor! Misschien nog een tip. Op www.ebay.com weddingdress invoeren. Dan kan je uit china een costum made weddingdress bestellen voor rond de 100 euro. En die zijn echt wel mooi. Oke, het is niet een jurk van 1500 euro uit een trouwwinkel. Maar ik heb meiden gezien die in zo een jurk zijn getrouwd en ik vond ze echt mooi...
Ik vind de eerste jurk het mooist, maar met een dikke buik valt de tweede jurk mooier denk ik. Je moet wel oppassen dat de onderkant van de jurk dan niet schuin gaat hangen, door je buik...