Jeetje dat is ook niet duur... maar custom made?? Hoe meten ze dat op dan? Ik zou het wel riskant vinden om zoiets via ebay te bestellen. Straks past 'ie niet..
Mooi!! Ik zou voor nummer 1 gaan, maar ik denk idd dat er wel iets aangepast moet worden want die heeft zo te zien een strik echt in de taille....
Thanksss voor de vele reacties dames!! Ik denk dat ik voor nummer één ga... heb net gebeld en hij wordt deze week nog geleverd, stel dat hij niet goed is kan ik hem meteen weer retour sturen! Ben heel erg benieuwd hoe hij zit in het echt!
Ik vind ze allebei erg mooi, maar met goed zichtbare buik lijkt mij jurk 1 het mooist! Suc6 met zoeken
oo vind nr 2 erggg leuk.. net iets meer dan 1 maar go die is ook leuk dus aan mij heb je niets vind ze alle twee super ihiih
laat ze allebei komen en stuur degene terug die het niet wordt? ze zijn in het echt vaak toch anders als op de foto.. vind ze allebei erug leuk
Ik vind nummer 1 ook mooier...maar zou ze indien mogelijk allebei bestellen en aanpassen...je kunt vanaf een foto nooit een goed beeld krijgen helaas..