Ik zou zelf voor nr 1 gaan, maar als ik bedenkt dat daar een aardige buik in moet. Dan denk ik dat nr 2 mooier zal staan, dat model valt dan mooi met je buik!
Nummer 1 is moooooooi! Denk dat het wel kan met een 33-weken buik als de strik tenminste boven je buik valt. Goh, je inspireert me (*ik wacht nog steeds op aanzoek..), ik zal die site eens per ongeluk open laten staan op m'n laptop haha! Hoe doe je het trouwens met de maat? Hoeveel maten groter bestel je met een zwangere buik (vraag ik me even af voor het geval wij ook ngo gaan trouwen ooit, zucht) Gefeliciteerd alvast met je trouwen, en we willen natuurlijk wel een foto zien straks van jou in je jurkje!
Met een zwangere buik vind ik nummer 2 het mooiste, maar dan wel met een stola, bolero o.i.d., anders is het wel erg luchtig in oktober.
Mooooooooooooooie jurken hoor! Allebei zijn prachtig. Met een mooie bolle buik zou ik voor jurk 2 gaan.
Zijn beide mooi, maar om eerlijk te zijn denk ik dat jurk 2 met een buikje veel mooier is. Doe er een mooie stola bij of bolero.
ik vind jurk nr 1 het mooist.. maar, omdat je dan 33 weken zwanger bent kom je de eerste jurk zeker 2 maten groter te kopen en dan zit hij absoluut niet mooi meer... daarom zou ik voor jurk 2 kiezen.. deze valt heel erg mooie lijkt me met een mooie dikke buik...
nummer 2 ik denk dat deze mooier valt met een dikke buik. weet niet waar je ze gezien hebt hoor en of ze duur zijn en de levertijd. Maar is het geen mogelijkheid ze allebei te bestellen en dan op het moment zelf te kijken welke mooier staat?
Als ik het goed begrijp zijn het geen zwangerschapsjurken? Is dan wel mooi? Ik bedoel, bruidsjurken zijn toch vrij strak, dan moet je alles toch groter kopen dan je normale maat en lubbert de rest toch? (vond die 2 jurkjes trouwens niet op de otto site) Maar misschien heb ik het mis. Bij de eerste vind ik de strik een beetje raar beneden liggen, als je die naar boven doet, komt dan de rest van het 'topje' er niet onderuit? Lijkt mij een beetje vreemd staan...maar ik ben een mieperd. Vind 'm wel het mooiste op zich, maar misschien is de 2e met een zwangere buik wel mooier! En wat dacht je hiervan? OTTO - meer mode dan je aan kan!
Oeh beter lezen, Heine shop was het! Sorry! Edit; daar staat ie ook. Jurk, APART Sandaaltjes, APART Y-collier, APART Oorstekers, APART — bij heine-shop.nl
Bruidsjurk, Heine Sjaal — bij heine-shop.nl Jurk, Heine Oorclips — bij heine-shop.nl Vind deze ook wel erg mooi als je zwanger bent.*diepe romantische zucht* Ikzelf zou denk ik eerder voor een iets langere jurk gaan, omdat de jurk door je buik sowieso iets naar boven getrokken wordt...