Ik vind de 1ste ook de mooiste, MAAR vind het wel een hele goede raad om ze alle 2 te laten komen en dan te kijken welke het mooiste is met je buik! Succes en ben erg benieuwd!
Dat dacht ik ook een beetje. Zwngerschapsjurken zijn aan de voorkant meestal iets langer omdat anders de jurk aan de voorkant korter valt als aan de achterkant. Maar ze zijn wel erg mooi allebei de jurken. Ik vind de 2e het mooist met iets van een bolero of stola. Goh nooit geweten dat je voor zo weinig geld nog zulke leuke jurken kunt krijgen zeg. Nou ja weinig, tegenover een bruidswinkel dan he. In elk geval heel veel geluk samen met jullie gezinnetje.
nummer 2!!! vind ik veel stijlvoller en mooier!! vooral voor bruiloft! Nummer 1 vind ik meer een soort van zomerjurkje.
Zeker nummer 1. Ik vind bij de tweede jurk de strokenrok niet mooi vallen. Daarbij vind ik de baleinen in het bovenstukje niet zo mooi en ik denk vooral als je zwanger bent dat de stevigheid van jurk 1 mooier oogt.
Jaaa bedankt meiden!! Ik heb ze allebei besteld, ze zijn er binnen 10 dagen, ben benieuwd!!! Mijn eerste keuze is ook nummer één
Ben ook benieuwd hoe ze staan met bolle buik idd, ik denk dat we pas een keuze kunnen maken nadat we de foto's hebben gezien . Nu denk ik dat de tweede mooier staat met een bolle buik, maar nr 1 vind ik gewoon een mooiere jurk.