Ze zijn beide erg mooi. Zou voor een bruiloft die de hele dag duurt voor de lange jurk gaan. Zit prettiger en je kunt je vrijer bewegen...geen bovenstukje wat kan afzakken of inkijk van onderen als je een keer moet bukken of wat dan ook. Korte jurkje is leuker als je alleen bij het feest zou zijn in de avond..
De lange! Echt schitterend! En absoluut niet overdressed, ik zou het prachtig vinden als mijn schoonzusje of vriendin in zon jurk aankwam
Ik vind ze beide mooi. Ik vind de lange trouwens sexyer dan de korte, op een smaak vollere manier. Maar beide kunnen wel op een trouwerij.
Lange vind ik echt heel mooi! Heb je ze allebei besteld? Zo ja foto!!!! Anders beide bestellen en kijken wat mooier staat?
Ik vind de lange te bloot op de rug. Hierdoor heeft hij voor mij en heel hoog gala/prom gehalte en minder geschikt voor bruiloft. De korte met bolero of jasje vind ik leuker. En op het feest jasje uitgooien en feesten maar!
Nee ik heb nog geen jurk besteld.. ( doe ik bewust niet bruiloft is pas in Juni en wil nog wat kilootjes kwijt haha )
Ik vind de lange echt prachtig!! Zeker de mooiste. Alleen zou ik ook met het dilemma zitten of het niet te overdressed is. Toch.. zou ik voor de lange gaan. Hij is zo mooi!
En zoiets: http://www.honneloeloe.nl/uploads/images/Gallery/Cocktailjurken/Zomercollectie-2014/1381-520-439x600-.jpg ? Of is dat weer way to tuttig
Als de bruiloft in jurk is en je wil wel de korte zou ik hem sowieso in de groene kleur doen, vind de bessen meer een herfst/winter kleur.
Mooi maar dit moet je staan... Ik zelf zou die kleur slecht kunnen hebben omdat ik dan flets word. Van die andere 2 kan het allebei, die lange heeft een super mooie kleur, maar is misschien te warm in de zomer? Die korte vind ik de kleur niet geweldig... Maar je kan altijd aan het bruidspaar vragen of ze een dresscode doen, dan weet je de do's en don'ts
Ik vind m gaaaaffff!!! Maar het moet je inderdaad wel staan. Zou eerder voor die andere kiezen, die is ook schitterend!
Ik ben twee jaar geleden getuige geweest op een bruiloft en toen heb ik een lange jurk gedragen. Donkerblauw, strapless, wel met bolero en het stond fantastisch! (alzegikhetzelf ) Ik voelde me helemaal niet overdressed, maar ik moet heel eerlijk zeggen dat het me ook niets kon schelen Ik voelde me geweldig in de jurk. Jurk had ik trouwens samen met de bruid uitgekozen.