Hallo meedenkers van t forum Ik moest vandaag met de trein waar wellis waar geen toilet inzit en ik nogal nodig moet na 2 uur zitten toen eenmaal op t station aangekomen geen wc te bekennen..... Ik deed het bijna in me broek dus ben ik achter de kaartjes automaat gehurkt gaan zitten met me broek en slipje uit en heb ik geplast.... Nou vraag ik me af of er meer mensen zijn die dit wel is meegemaakt hebben ?? En wat jullie oplossing was?
Nou was het zo dat ik er daar uit moest en nog 20 minuten moest lopen..... En moest echt nodig zou jij dan niet ergens gaan als t niet anders kon?
Nou was het zo dat ik er daar uit moest en nog 20 minuten moest lopen..... Ik moest echt heel nodig... Zou jij niet ergens gaan als je niet anders kon?
Ik KAN niet wildplassen.... Niet achter een bosje alleen in weiland... Dus op een station probeer ik al niet eens Iets met mensen
Never nooit niet dat ik mijn mossel tentoon ga stellen aan andere mede treinreizigers .... Dat je dat durft LMPO hahahahaah
Nou nee, zou ik niet doen maarre is plassen een hobby van je? Kan me meer topics van jou herinneren hier over
Nou geen hobby een mens moet nou eenmaal plassen lijkt me logisch en ik vraag hoe dat optelossen en of er meer mensen met zo een probleem zijn geweest
Maar plas je dan op het perron? Hier staat t kaartjes automaat echt in het station zelf en zou niet op t station gaan plassen. Als het echt niet anders kan dan maar ergens in de bosjes. ..
Ik zou het niet zo snel op een station doen veels te bang dat er net iemand aankomt. Ik zou denk kijken of er ergens bosjes zijn en dan daar gaan.
Ik ben zwanger en de baby ligt op mijn blaas - dus verder dan de plaatselijke supermarkt durf ik momenteel niet, want binnen een uurtje moet ik weer heel nodig plassen... MAARRRR, ik was waarschijnlijk ook gaan wildplassen; want ja, als je moet, dan moet je. Het spijt me zeer, maar ik ga niet in mijn broek plassen ofzo Ik hoop dat ik het héél erg op kan houden, maar lukt dat niet, dan zoek ik een plek op om te wildplassen (bosjes, struiken, berm, afgezonderd in ieder geval). Alhoewel was ik in die 2 uur 'plas ophouden' hoogstwaarschijnlijk wel elders bij een groot station met wél een toilet uitgestapt.
Geloof me, als je ZO extreem erg moet dat je het gevoel krijgt alsof je blaas uit elkaar knalt en je er bij wijze van duizenden euro's voor over hebt om een wc te vinden omdat je zó nodig moet ga je gekke dingen verzinnen hoor en plas je vaneigens Ik kan ook echt niet plassen als iemand meeluistert/kijkt,aar als de drang zoooo groot is dan geef je daar geen drol meer om. @ts: ik snap je heel goed hoor. Er is een verschil tussen "nodig moeten en nodig moeten" en denk dat jij ZO erg moest dat je blaas zowat op knappen stond van de pijn, dan KUN je het gewoon niet meer inhouden ok al wil je met de beste wil vd wereld, en had ik ook gewoon ff lekker op het station zitten pissen Is ook schandalig dat er in een trein met een rit van 2 uur geen wc aanwezig is. Hoe doe je dat met een peuter vraag ik me af Een kind kan het al helemaal niet lang ophouden. Belachelijk!
Als ik beheer was, had ik dit lid geblokkeerd! Zoveelste keer praten over dit onderwerp. Heel eigenaardig