Sorry vind het geen mooi jurkje voor een bruiloft, te bloot. Is meer een op stap gaan jurkje. Je hebt idd een goed figuur.
Sluit ik mij bij aan. Voor stappen een leuk jurkje maar niet echt 'gepast' voor een bruiloft vind ik persoonlijk.
Mooi jurkje maar hij is wel doorschijnend hoor. Als ik het nu op de foto zie kunnen de anderen het ook straks zien. Onder jurkje moet er dus echt wel onder! Zonder bandjes is het mooist maar idd wel op leuken met accessoires en bolero.
Tja. Leuk jurkje hoor, maar idd te bloot. Je kunt het nog een beetje "pimpen" met een nette bolero. En ik zou zéker een onderjurk dragen, want ik vind hem behoorlijk doorschijnend en dat is imho niet chique bij een bruiloft. Verder kun je het model wel erg goed hebben
Het is echt alleen de onderste rand, anders zou mijn man me wel wat anders vertellen! Misschien is op foto de onderrok verschoven het is nog geen 10 cm wat doorschijnend is. Had er ook een bolero op..... Och ja maakt ook verder niet uit heb t gisteren aan gehad en veel complimenten gekregen
Als je zeker weet dat het jurkje goed blijft zitten bij je boobs, an zeg ik zonder bandjes. Je ziet duidelijk dat er een onderrokje niet zit want het is alleen de onderste rand die doorschijnt. Ik zou er wel een bolero of een beestje op doen.
Mee eens.. Ik vind m (sorry dat ik het zeg) misschien een klein beetje ordinair Maar goed ligt er misschien ook aan op wat voor bruiloft je komt? Voor chique vind ik m niet gepast..
Mee eens. Verder zie je op de foto inderdaad dat alleen de onderste rand door schijnt. Maar die rand begint al wel vlak onder je kruis (zo lijkt het tenminste) Maar ik lees dat je hem al aan hebt gehad. Fijn dat je er goede reacties op kreeg. Je hebt een prachtig figuur inderdaad.