Little Tikes Speelhuisje Princess House, scherp geprijsd! | | GIGAspeelgoed Ik wil dit speelhuis kopen voor mijn dochter, maar kan geen revieuws vinden op internet. Iemand er ervaring mee? Ik vraag me vooral af hoe het huis eruit ziet zonder de tentaanbouw, zit er dan een zijpaneel met deur oid of is het een open zijkant (want in dat geval wil ik hem niet aangezien de tent er niet altijd op zal gaan, weersafhankelijk) Vind het best een groot bedrag dus wil niet zomaar zonder meer info bestellen
Hoi, ik zag bij de blokker hier in het dorp een soortgelijke staan. en als het tentje er af is dan zit er geen zijpaneel aan het huisje
Niet met dit huisje maar wij hadden het Magic doorbell huisje van Little Tikes. Goede kwaliteit en verkleurd niet.
Dit huisje heeft idd een open zijpaneel als de tent er niet op zit. Voor dat geld zou ik persoonlijk een ander uitkiezen. Wij hebben zelf dit speelhuisje van Smoby maar dan in het bruin: Speelhuisje : Speelhuisje Smoby Natur home | | GIGAspeelgoed Misschien niet de grootste maar wij vinden het wel handig dat we deze zo op kunnen pakken en swinters onder het afdak kwijt kunnen. En hij is ook nog aardig geprijsd.
Bedankt voor de reacties, dan gaan weer voor een ander huisje kijken. Open zijpaneel vind ik niets. We willen juist wel een iets groter huisje omdat ik ook als gastouder werk enhet dus juist fijn is als er meerdere kindjes in kunnen spelen. Daarom wil ik ook een little tikes, die zijn toch wat steviger. Denk dat het dan de prinsessen cottage paars/roze word, die is hetzelfde maar dan met inrichting binnenin en zonder uitbouw (met gesloten zijpanelen)