Jurkje en legging. "Kan" dat nog?

Discussie in 'De lounge' gestart door Leni88, 20 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Donkere legging onder jurkje. Mooi?

1. Ja

111 stem(men)
    52,9%
  2. Nee

99 stem(men)
    47,1%
  1. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.253
    12.629
    113
    Vrouw
    Gewoon dragen, snap dat panty’s en dat soort dingen niet lekker zitten en lijkt me helemaal vreselijk met een wond.

2. Leesteken

Leesteken Fanatiek lid

14 okt 2018
    3.698
    3.491
    113
    Ik vind dat best kunnen maar dan alleen een zwarte denk ik .

waarom zou een dikke panty of maillot wel kunnen en een legging niet? Van ver ziet niemand het verschil :roflmao:

liefkleintje, Syane, Knuffelmonster en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. Dastoch3

Dastoch3 Bekend lid

1 mrt 2020
    582
    513
    93
    Vrouw
    Ja hoor, kan prima! Je ziet er zelfs beter uit als je je kleding lekker vind zitten!

Ik ben wel van leggings over gegaan naar snagtights. Die kan ik tot mijn beha optrekken. Voelt zoveel prettiger aan mijn keizersnede, en overige, litteken.

4. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    precies dit idd. Van de Hema de standaard dikkere panty. 60 den volgens mij.
    Grote maat kopen, de benen zitten nog steeds prima en bij je buik lekker veel ruimte.
    Die panty’s kunnen eindeloos gewassen worden. Hop in waszakje en bij de donkere was. Ideale dingen.

Dubbelgeluk vindt dit leuk.
  5. catlady

catlady Bekend lid

26 jun 2013
    939
    397
    63
    Vrouw
    Nederland
    Ik draag in de koudere maanden een donkere panty. Leggings draag ik niet.

6. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik zou kiezen voor een panty.

7. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.175
    4.487
    113
    Na een keizersnede gewoon lekker Zachte rekbare leggings dragen. Over een jaar weer eens gaan kijken voor een panty! Ik zou wel gaan voor lange leggings, dus geen 3//4 of 7/8 maar lekker tot (over) je enkels.

8. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.314
    10.281
    113
    Prima hoor! Ik heb zelfs laatst nog een nieuwe zwarte gekocht.

Betreft benen langer maken wil echt niet lukken hoor met deze korte pootjes:roflmao:

Leggings zitten ook vele malen beter dan een maillot of panty. Panty koop ik altijd een maat groter omdat het "fijner" zit maar met mijn korte pootjes hou ik altijd wat over.

9. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    #29 xxmoixx, 20 aug 2020
    Laatst bewerkt: 20 aug 2020
    Ik heb zat zwarte leggings die ik draag. Maar dan wel een beetje mooie. Dus van een soort dikke pantystof en niet van dat flubberige materiaal. :D
    Edit: onder een jurkje dan hè. ​

10. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.137
    8.869
    113
    Ik vind maillots bij volwassenen minder charmant dan een legging, geloof ik...bij peuters vind ik een maillot leuk en schattig, maar bij een volwassenen...? En het verschil tussen legging en dikke panty ontgaat me eerlijk gezegd enigszins. Er vanuitgaande dat de legging aansluitend is natuurlijk.

Ik zou op de witte legging na gewoon doen wat je zelf leuk en fijn vindt. Maar goed, ik draag nooit jurkjes, dus ik heb makkelijk praten...

11. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Nee echt vreselijk. Zeker wanneer je het in de winter draagt ipv een broek.

overigens is een tregging best leuk soms. Dan heb je een hele soepele jeans die draagt als een legging.

verder zou ik een dikke panty dragen onder een tuniekje of een jurkje.

12. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.178
    10.718
    113
    Legging=geen voetjes, panty=wel voetjes. En leggings (ook mooi zittende) kunnen van katoen zijn, panty's zijn altijd synthetisch

13. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.637
    5.664
    113
    Natuurlijk kan dat, wat een onzin dat het niet zou kunnen. En ja dat zeg ik dat ik het doe.

Knuffelmonster en Lexie74 vinden dit leuk.
  14. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Ik draag ook leggings onder jurkjes/tuniekjes.

Zelfs van die gecoate leggings. Maar ook dikke panty's. Het hangt er denk ik ook een beetje vanaf wat voor jurkje/tuniekje het is.

15. Heartofhope

Heartofhope Fanatiek lid

14 mrt 2019
    1.027
    1.224
    113
    Die snap ik ook niet. Daarbij heb je bij leggings ook nog veel meer keuze, slangenmotief, nepleer e.d. verschillende soorten stof. Vind een panty/ maillot ook vreselijk zitten, kruis gaat altijd hangen.

Marsepein vindt dit leuk.
  16. Noelle85

Noelle85 Fanatiek lid

8 jul 2013
    1.791
    493
    83
    Gewoon dragen wat voor jou fijn voelt! En je hebt zoveel variaties in leggings, dus er zitten echt wel leuke tussen (ook vaak high waist modellen, dus die zitten dan ook niet op je litteken).
    Kijk zo'n verwassen uitgelubberde 3/4 legging flatteert gewoon niemand, maar je hebt echt wel mooie kwaliteit leggings tegenwoordig.

Altijd al die onzin over wat wel en niet kan, smaken verschillen en iedereen heeft een eigen stijl. De ene vrouw van 50+ loopt het liefst in pantalons met een blouse, de ander loopt in een ripped jeans met een shirt, als het bij jou past prima toch? Zolang jij je maar fijn voelt in je kleding!

highenergy vindt dit leuk.
  17. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.240
    28.243
    113
    Gewoon dragen waar jij je fijn in voelt. Zeker met een buikwond gaat comfort boven stijlvol. En leggings kunnen best stijlvol zijn vind ik.

100 mensen 100 meningen, er is geen fout :)

citroenrasp vindt dit leuk.
  18. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Ik heb een kledingboetiekje. De afgelopen week ruim 5000 foto’s bekeken met kleding uit Parijs.
    (Moest nodig herfstkleding bestellen) Er worden nog steeds leggings verkocht. Maar dan met glimmende stof (wax) voor onder lange trui en/of tuniek.

Dus ja, het kan dus wel.

Want betreft panty’s/leggings. Bij de Hema hebben ze dikkere modellen. Warmte regulerend. Kies een maat groter. Trek ze lekker hoog op. Ik koop meestal de leggings die zitten lekkerder dan met voet.

Voor dit jurkje zal ik kiezen voor donkerblauw. Is toch blauw wat in het jurkje zit?

KleineLai vindt dit leuk.
  19. Driessen21

Driessen21 Fanatiek lid

13 jan 2012
    1.021
    284
    83
    Vrouw
    Ik vind ook dat het prima kan! Ik vind het vaak wat ‘lekkerder’ zitten dan panty’s, maar voor een feestje bijvoorbeeld vind ik een panty net wat leuker ogen. En bij sommige jurkjes zit een panty mooier omdat je anders katoenen jurk op katoenen legging krijgt en daardoor snel omhoog schuift en omhoog blijft zitten.. bij een gladde panty heb je dat veel minder.
    En daarnaast gaat in dit geval comfort voor.

20. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Ik draag legging onder jurkjes. Ik vind dat fijner en ik vind het goed staan! (Heb alleen zwart, donkerblauw en 1 grijze.)
    En ik kan gewoon niet wennen aan panty's, dan liever blote benen... Bij panty's gaat het kruis voor mijn gevoel altijd hangen en ik vind het vreselijk zitten bij mijn voeten. (Komt misschien ook door mijn grote schoenmaat?) Maillots begin ik al helemaal niet aan, vreselijke dingen!

Maar voor wat betreft de vraag die je eigenlijk stelt: Trek aan wat fijn zit! Anders is dat aan je te zien, dan heb je bijvoorbeeld de neiging om te gaan plukken of dingen recht te trekken.

Willemijntje19 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina