kan iemand me uitleggen wat er zo vreselijk is aan witte leggings en aan 3/4 leggings? Als het zo vreselijk zou zijn en totaal niet meer de mode, waarom worden deze dan nog volop in diverse winkels verkocht?? En hoezo moeten wij naar mode bladen uit Parijs kijken wat wel of niet kan. Heel bijzonder vind ik dat...
Nouja, dat kan ik niet echt uitleggen, want dat is puur een kwestie van smaak. Maar ik vind het gewoon gruwelijk lelijk. Dat kan toch?
Je hóéft de mode niet te volgen nee. Ik volg de mode ook niet. Maar ik voel me comfortabel in kleren die me altijd juist beter uit laten zien, dat geeft mij een extra boost. Niet dat ik aantrekkelijk wil zijn maar goed zittende kleren en een mooi silhouet daar word ik blij van. En ik houd niet van winkelen en heb relatief weinig kleren. Maar ik denk dat veel vrouwen ook niet goed weten wat hen staat, en dus meer kleren kopen uit ‘onmacht’. Maar ik denk dat kleren die wel bij je passen je ook meer zelfvertrouwen geven, en een witte legging is echt voor niemand flatteus. Als iemand daar ‘boven staat’ is dat ook prima natuurlijk, dan heb je het niet nodig.
Ik denk langer zoeken naar jurken die wel lang genoeg zijn. Het is niet makkelijk, ik heb het tegenovergestelde probleem. Ik ben 1.60 en bij mij is alles te lang. Maar goed zoeken.
Ga alsjeblieft lekker dragen waar jij je lekker in voelt. Wat je ook draagt het kan toch nooit goed zijn voor iedereen. Ik vind zeker dat je niet voor lul loopt. We hebben het hier over een normaal kledingstuk. Ik zie de laatste jaren veel ernstigere mode missers voorbij komen. Zoals erg jonge vrouwen met vreemd ingespoten lippen of wenkbrauwen in een vorm van Lekker je legging aantrekken. Ik draag ze zelf niet, om geen reden eigenlijk, maar zou echt niet wat denken als ik er iemand mee zie lopen. Sterker nog op school van mijn jongste zie ik een aantal moeders lopen met leggings en jurkjes. Kan prima Vaak gaat het om het totaal plaatje vind ik persoonlijk.
Gelukkig verschillen smaken, want ik vind het staan alsof je gestyld bent door de 3-jarige peuter. Ik weet de discussies nog wel met mijn 3/4 jarige die vond dat sandalen best konden onder een maillot. Of de gruwel van mij: mijn vader met korte broek, lange sokken ( gelukkig geen witte sportsokken) en sandalen. Man kan er ook wat van: donkere sokken, liefst zo hoog mogelijk optrekken met korte broek erboven.. brrr. Maar hem boeit het niks wat ik er daarvan vindt...
Voorop gesteld: iedereen moet dragen wat hij/zij wil. Maar ik houd niet van leggings. De enige uitzondering is een lange legging in laarsjes, daarmee ziet nienand verschil met een dikke panty. Maar leggings met open schoenen of gympen vind ik weinig flatteus. Kies dan voor blote benen en met kou voor zo'n dikke panty. 3/4 leggings accentueert net een minder mooi stuk van de benen, weinig mensen met mooie kuiten hoor. Ik zie dan liever blote benen, of dat nu maat 34 of 48 is.
Je bent vorige week bevallen, wees niet zo streng voor jezelf! Het maakt niet uit of het wel of niet mooi is, de komende weken moet je vooral doen wat je zelf prettig vind. Ik draag zelf ook leggings onder een jurkje, een maillot of panty vind ik irritant. Zeker met mijn peer figuur kom ik vaak niet over mijn bovenbenen heen. Dus als antwoord op de vraag, vind ik het een normale outfit!
Ik vind dat je moet dragen wat je prettig vind, dus als dat een legging is, dan moet je dat gewoon doen.
Ik draag alleen maar rokken en jurken. Ik draag geen maillots omdat ik dat materiaal vreselijk vind. Leggings houd ik ook niet van, 3/4 of wit al helemaal niet. Ik heb ooit zo’n 12 jaar geleden wel zo’n zwart 3/4 geval gehad, met kant aan de onderkant. Toen was ik heel hip op school Weet nog dat ik zwaar beledigd was omdat een jongen aan me vroeg of dat m’n lingerie met lange pijpen was ofzo Ik draag zodra het nodig is qua temperatuur panty’s in een bijpassende kleur. Bij een wat netter, dunner stofje rok of jurk een panty van 35 denier of nog iets minder bij een feestjurkje. Bij wat meer casual kleding of midden in de winter een 80 of 100 denier panty. Heb ook wel eens 200 denier gehad volgens mij, dan lijken ze veel op een maillot. Alleen vind ik dat gladde, elastische materiaal veel lekkerder zitten dan dat van een maillot. In de zomer heb ik bij 20+ graden gewoon lekker blote benen.
Legging vind ik persoonlijk niet 'kunnen' onder een jurkje. Leuker is dan, naam mijn mening, een legging met sneakers er onder, (lang) t-shirt en een los jasje er over. Over een lekkere grote sweater/knit!
Panty’s in allerlei diktes zijn ook in donkerblauw, grijs etc te krijgen hè! Van Marianne (wat goedkoper) of Marcmarcs (duurder) bijvoorbeeld.
Grappig hoe smaken verschillen. Die foto’s die jij deelt, vind ik dan weer ‘niet kunnen’. Behalve voor als je aan het Netflixen bent op de bank.
Ja precies, vooral die laatste, dan draag je een legging toch gewoon als broek? Want dan vest en shirt zijn beiden echt kort.
Haha gelukkig maar, anders werd het zo saai! Maar toch echt de trend van nu.. Dus in het kader: kan een legging onder een jurkje? Nee, die tijd is voorbij maar ieder moet doen waar hij/zij zich goed bij voelt.. Uiteindelijk straal je het meest als je je comfortabel voelt in wat je aan hebt. Of dat nu een witte of een zwarte legging is, of een jeans. You do you!
Leggings onder een jurkje houd ik ook niet van hoor maar leggings als broek dragen ‘de trend van nu’ ben ik het ook niet mee eens Een broek vind ik veel flatteuzer en minder armoedig. Maar inderdaad, iedereen moet (tot op zekere hoogte) lekker dragen waar hij zichzelf fijn in voelt. Wel met een kleine kanttekening. Toen wij een tijd geleden in Antwerpen liepen, viel het ons op hoe netjes, mooi en flatteus de meeste mensen gekleed waren. Dat vind ik wel een prettiger gezicht dan in sommige Nederlandse steden waar de één er nog flodderiger en ordinairder bij loopt dan de ander Maar die was misschien meer voor het onpopulaire meningen-topic