Jurkje en panty gedoe

Discussie in 'De lounge' gestart door Baileyy, 25 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.461
    8.978
    113
    Vrouw
    Ik heb vaak panty's van de Action. Zwarte idd. En dan geloof ik iets van 60 denier. En mijn normale maat. Zitten fijn. Zakken ook niet af. En zijn niet duur.

2. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    80 Denier Tights - Black deze en heb ze al meer als een jaar. en zien er nog steeds goed uit.

3. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Snagtights!!!! Zo een aanrader! Zitten goed, niet snel een ladder of een gat en blijft netjes.
    Jammer dat ze qua zwart niet zoveel bijzonders hebben. Een dikke of dunne panty of netpanty. En dat laatste is niet mijn ding. Ik vind panty's met een printje soms wel leuk, die koop ik dan bij de action. Met stipjes of met panterprint ofzo. Ik heb maat 44/46 en koop bij de action dan de 48/50 en die zit goed. Wel snel kapot maar goed voor die €3 kan ik er wel mee leven.

Ik heb ook eeen tijdje de hema panty van de positielijn gedragen, ook een fijne panty die goed blijft zitten.

taliaa vindt dit leuk.
  4. Oilell

Oilell Fanatiek lid

8 okt 2018
    3.238
    4.464
    113
    Vrouw
    Die inderdaad! Heerlijk, goed zittend. En ze hebben 2 modellen: met curves en zonder. Zodat ze inderdaad niet steeds afzakken.

taliaa vindt dit leuk.
  5. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Ik heb altijd panty's van Marianne en dan de 60 den. Gaan niet snel kapot, als ik die van 35/40 den neem wel.

6. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.242
    15.028
    113
    Vrouw
    Ik droeg rokken/jurkjes en broeken. In de zomer geen broeken hoor, dan vond ik dat te warm.
    Ik had van die lichte steunkousen en droeg er ook wel eens een donkere panty over. Vond ik mooier staan.

En de gaten had ik alleen bij mijn bovenbenen, dus ook onder een rok niet zichtbaar;)

DutchPrincess vindt dit leuk.
  7. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.973
    33.650
    113
    Altijd van Anni Rolfi van Kruidvat en dan 2 maten groter. Ze liggen overal: bij mijn moeder, mijn zus, in m’n auto, in m’n werktas, in m’n kluisje op kantoor, enz.
    Ik draag al m’n ondergoed van Anni dus vanzelfsprekend ook m’n panty.
    Maillots daarentegen: altijd Zeeman of Action.

8. Krulpeterselie

Krulpeterselie Fanatiek lid

27 apr 2015
    2.585
    1.247
    113
    Baileyy en NiVa0230 vinden dit leuk.
  9. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

10. Felice

Felice VIP lid

22 apr 2009
    7.548
    8.515
    113
    Hmm, draag zelden rokjes of jurkjes in de winter, maar ga eigenlijk altijd voor plakkousen. Heb ook lange benen en dat kruis dat ergens halfweg hangt :confused: vreselijk irritant :|

Bij mij ontstaan ladders altijd bij mijn jubeltenen, nagels prikken er altijd doorheen...
    Nog een voordeel van kousen :D als er 1 stuk is kun je de ander later nog wel weer gebruiken!

11. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.643
    1.444
    113
    Heb je er ervaring mee dan? Is het wat?

12. Loesje1988

Loesje1988 Fanatiek lid

24 nov 2019
    1.525
    1.563
    113
    Vrouw
    Ik droeg altijd falke en als de jurk lang genoeg was, droeg ik hold ups
    Zij hebben voor de zomer ook een mooie huidskleurige die je niet ziet, maar je hebt wel een panty aan.

Maar sinds de zwangerschap trek ik alles zo kapot en ben k ook erg zoekende naar een goeie panty.
    Alles zakt af,bij het kruis en dan zakt de hele panty en dan dan heb je een hoop panty bij mn onderbenen.

13. Linnidee

Linnidee Fanatiek lid

15 mrt 2019
    1.789
    1.804
    113
    Vrouw
    Baileyy vindt dit leuk.
  14. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.862
    31.451
    113
    Vrouw
    Mijn grootste probleem is dat naadje wat precies over je tenen loopt. Daar kan ik dus niet tegen. Dus onder een jurkje draag ik eigenlijk altijd een legging en laarsjes of hoge schoenen, zodat je niet ziet dat het een legging is.

Ik vind heel dunne panty wel mooier. Maar dat blijft geen dag heel. En dat vind ik dan weer zonde van het geld en het milieu. En die naar he :|

15. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Nee, maar ik drukte op de link en vond t echt zo een dropshipping site/advertentie. Heb ze zelf nooit gekocht.

16. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.690
    2.400
    113
    Vrouw
    Broek
    Ik heb naar aanleiding van de positieve reacties de snag tights gekocht. Zag die altijd al voorbij komen op Facebook maar nog nooit besteld. Zwart en zwart :D in 30 en 50 denier. Ben benieuwd of ze de 10 euro per stuk waard zijn.

17. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.484
    6.100
    113
    Vrouw
    Swedish stockings kopen, nooit meer afzakkende panty’s gehad. Weet niet hoe z het doen, maar ik zweer bij dat merk

18. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.502
    10.409
    113
    Ik kocht eerst altijd van die legging panty's. Dus wel een panty maar dan zonder voetjes. Zaten zo goed, ik ben juist klein van stuk en had altijd de hakken bij de enkels hangen.

Gisteren toevallig weer eens opgezocht en ze hebben ze bij de hema, nog niet gekocht dus nog geen ervaring. Je hebt ze dan ook nog in verschillende dinges.

Ik kocht ze altijd zo dik mogelijk omdat ze dan heel lang mee gaan.
    Ooit kocht ik ze bij de action maar die heeft ze volgens mij niet meer. In ieder geval, het de laatste keer dat ik ze zocht

19. Amberxx

Amberxx VIP lid

6 nov 2013
    5.036
    5.251
    113
    Snag tights zijn inderdaad erg goed. Er is een Nederlandse webshop die ze ook in het assortiment heeft. Dus als je wilt proberen is dat een idee.

Verder is het een merk dat staat voor gelijkheid. Ze adverteren dus ook met klanten die niet standaard zijn (dus een maatje meer of een beperking etc). Ze gaan tot maat 60 ofzo. En proberen zo duurzaam mogelijk te zijn (geen plastic).

Baileyy vindt dit leuk.
  20. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.790
    1.142
    113
    Vrouw
    Ik haat panty's omdat ze altijd zo strak in je buik zitten. En dan neem ik al de grootste maat.
    Ik kan sowieso niks aan mn buik hebben dus het ligt vast aan mij ;)

Deel Deze Pagina