jurkje H&M

Discussie in 'De lounge' gestart door julia6, 29 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ik heb hier trouwens een gewoon lokaal nummer dat je kunt bellen in plaats van dat 0900 nummer

2. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen

Als het dat 020 nr is dan is dit voor zakelijke relaties. Je wordt net zo hard weer doorgestuurd naar het betaalnummer. Echt wat dat betreft is h&m ongelooflijk!

3. liebrando

liebrando Niet meer actief

hmm als ik dit eerder had gelezen had ik vanmiddag in leeuwarden gekeken. Ik durf het zo niet te zeggen of ze het hier nog hebben.....ik kom pas donderdag weer in de stad namelijk, weet niet hoeveel haast het heeft?

4. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Het is de Tiergarten net voor Kleve, als je vanuit Kranenburg komt aanrijden. Goedkoop, 2 euro voor kinderen, 3.50 voor volwassenen, maar niet te vergelijken met een nederlandse dierentuin hoor. Wel kamelen, lama's en zeehonden, maar verder voornamelijk veel kinderboerderij dieren. Voor kinderen zeker niet minder leuk trouwens! Die van mij hebben er weer van genoten. Zelfs een beetje teveel, want er was geen tijd meer over om naar Kleve te gaan naar de H&M... grrrr 8)

@jongmoedertje, het heeft geen haast, vind het gewoon een super jurkje om te hebben, dus mocht je eraan denken als je gaat volgende week, zou dat super zijn. Alvast bedankt! :)

5. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Het is de Tiergarten net voor Kleve, als je vanuit Kranenburg komt aanrijden. Goedkoop, 2 euro voor kinderen, 3.50 voor volwassenen, maar niet te vergelijken met een nederlandse dierentuin hoor. Wel kamelen, lama's en zeehonden, maar verder voornamelijk veel kinderboerderij dieren. Voor kinderen zeker niet minder leuk trouwens! Die van mij hebben er weer van genoten. Zelfs een beetje teveel, want er was geen tijd meer over om naar Kleve te gaan naar de H&M... grrrr 8)

Hier linkje: Tiergarten Kleve - Home

@jongmoedertje, het heeft geen haast, vind het gewoon een super jurkje om te hebben, dus mocht je eraan denken als je gaat volgende week, zou dat super zijn. Alvast bedankt! :)

6. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.159
    8.136
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    wie weet staat ie volgende week weer op de site!

7. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Dat hoopte ik ook, maar na een paar gebeld te hebben naar dat 0900 nr, vertelt iedereen mij hetzelfde: zeeeeer kleine kans dat er een nieuwe lading van binnen komt.

8. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Julia, wat leuk zeg bedankt voor de site. We gaan zeker eens kijken, dan kunnen we er een leuk dagje van maken.

9. liebrando

liebrando Niet meer actief

Ik zal donderdag voor je kijken! Maareuh mochten ze wel hebben wat wil je dan dat ik doe?

10. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Als je mij dan doorgeeft in welk filiaal je was, dan bel ik naar de helpdesk en verbinden ze me door, dan kan ik hun vragen het jurkje naar het filiaal hier in Nijmegen te sturen. Hopelijk doen ze daar niet moeilijk over ;)

Dus kijken is genoeg :D Daar ben ik al erg mee geholpen!!! Dank je wel!

@Luna, veel plezier alvast! Maar verwacht echt geen NL dierentuin hoor! ;)

11. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Hmmm ik heb deze een paar weken geleden besteld via de website. Volgens de site gaan ze hem half november aan me leveren. Ben benieuwd of dat doorgaat....

12. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Ik was er helaas te laat bij, mocht je niet tevreden zijn... Stuur dan even een pbtje voordat je hem retour stuurt :)

13. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Zal ik doen, ik heb maat M besteld.

14. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Haha, precies de goede maat, maar hij staat je vast goed hoor, heb je ook die maliot erbij besteld trouwens? Ikke wel, haha... Nu t jurkje nog :D

Deel Deze Pagina