Hoi, Heb een boel spullen te koop. Onder andere wat babyschoentjes, Adidasjes, Timberlands, Kappa, nep Uggs, BabyPaws maar ook een flessenwarmer, Fisher Price speelkleed, Oilily jas maat 104 nieuw met kaartjes, Bugaboo zandkleurige buggyzitting en groene Fleece aanvullende bekleding voor de cameleon. Ik heb hier een hele grote tas vol babykleding liggen (Ongeveer 60 a 70 stuks). Het zijn meisjeskleertjes maar een boel is ook neutraal (De roze spullen zijn in de minderheid ). Er zitten wat merkspullentjes bij (bijv Imps&Elfs, Villa Happ, Kenzo maar ook gewoon Hema etc) Ik wil het graag in 1 keer kwijt en wil er graag 25 euro voor. Er zit het volgende in: Maat 50/56 2 pakjes (vestje en broekje) 7 rompertjes 1 broekje 1 truitje Maat 62/68 12 rompertjes 1 rokje 2 jurkjes 5 broekjes 4 truitjes 3 vestjes 4 pakjes/pyama's 1 shirtje Maat 74/80 1 rompertje 8 broekjes (waarvan 5 spijkerbroekjes) 2 truitjes 2 t shirtjes Maat 86/92 2 rompertjes 2 broekjes 1 truitje 1 vestje Maat 98/104 2 rompertjes Ook heb ik nog een Fisher Price speelkleed te koop.
Adidas schoentjes, Maat 17 Wij hebben ze gekregen toen mijn dochtertje ze niet meer paste. Ze zijn dus nog helemaal nieuw!
Timberland schoentjes, heeft ze wel twee keer aangehad. Maar zoals op de foto te zien is, is er helemaal geen schade aan de zool of neusjes
Bugaboo aanvullende fleece bekleding groen (Foto's doen de set niet echt eer aan, komt omdat ik de foto's net heb gemaakt met de lamp aan) Bestaat uit: - bekleding buggyzitting - wiegdekje - zonnekap
Oilily winterjas maat 104. Heeft mijn vader gekocht (we hadden maat 74 nodig ) Vind het sonde om hem nog 2 jaar in de kast te laten hangen. Ik wil hier wel een heel goed bod voor, want hij was 229 euro!