1ste vind ik niet geweldig, beetje oudbollig persoonlijk, ook die bruine laarsen eronder is niet zo mooi, wellicht met leuke open schoenen dat het anders zou lijken, 2de setje vind ik wel leuk, wat jeugdiger. ook het lichte jasje erop staat leuk,
het eerste jurkje gaat retour, maar het ging me ook niet om het setje, maar om het jurkje. Ik heb het dichtstbijzijnde vest/laarzen gepakt. tweede setje hou ik. topic kan gesloten worden. Bedankt allemaal voor het reageren!
Het eerste jurkje vind ik niks als ik zo eerlijk mag zijn. Niet mijn smaak. Het 2 jurkje vind ik erg leuk met dat blazertje. Die wil ik ook!! Is die ook van de wehkamp
Ik vind hem niet mooi. Maar eerlijk is eerlijk, nr2 ook niet dus wss is mijn smaak gewoon heel anders.
Die jurk is echt heel leuk! Om in de stijl van dat andere topic te blijven; hier zou ik killerheels onder aantrekken, dat maakt het wat spannender.
met redelijk weer: zwarte legging of trekking 3/4 met zwarte sandaal met bandjes en met minder weer zwart kort jasje met strakke zwarte broek met enkellaarsjes ... maar ik ben dol op zwart das duidelijk maar lees dat je er al wel uit bent !! vind de 2e foto ook mooi klopt zeg maar kwa kleur !
vind het eerste jurkje wel super leuk. zou het alleen combineren met een wit bollerootje of rood. leuke schoentjes er onder met klein hakje. ga ff spieken op wehkamp
ik vond jurkje 1 juist leuk en setje 2 boring (daar lopen al zoveel mensen mee) setje 1 paste totaal niet bij elkaar qua matching zeg maar dus kan je ook geen goede beslissing dan op maken denk ik..