Een leuke terugreis

Discussie in 'De lounge' gestart door Ellen291982, 28 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

We hebben lekker gepoedeld en daarna gewandeld bij het boomkroonpad.
    Hadden we ook nog een leuke terugreis.
    Er is dit weekend een truckersfestival op het TT circuit van Assen geweest. Nu kwamen de vrachtwagens weer terug gereden over de snelweg. Overal waar je keek zaten/stonden mensen te wachten om de vrachtwagens te zien en te fotograferen. Sommige zaten op een tuinstoel maar heb ook mensen gezien compleet met tuintafel en barbeque erbij, geweldig:D

Als de TT gereden wordt vind ik het zelf geweldig om ertussen te zitten met de auto. Het geluid van de motoren vind ik prachtig.
    Vind het een gezellig gezicht om al die mensen te zien staan bij benzinepompen, op viaducten en langs de weg om dit te aanschouwen.

Wilde dit gewoon even delen. Misschien dat meer meiden het leuk vinden om te zien

2. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Klinkt leuk zeg! Heb je er foto's van? Het idee alleen al dat er mensen op de snelweg met een stoeltje gaan zitten hahahahahahaha

3. Pluizje

Pluizje Bekend lid

31 okt 2011
    661
    14
    18
    Ben er zelf een paar keer naartoe geweest met mijn man. Ik heb eigenlijk helemaal niks met motoren maar ik vind de weg heen en terug altijd wel heel leuk! Ik dan achterop de motor bij mn man haha. Inderdaad aaaaaaal die mensen aan de kant van de weg, geweldig!

4. Smnee

Smnee Niet meer actief

Inderdaad, lijkt me een bijzonder gezicht haha:D

5. demy25

demy25 Actief lid

25 okt 2010
    101
    2
    18
    NULL
    NULL
    ja ik ken het, vroeger ging ik met m'n ouders ook altijd kijken, nu is mijn zoontje met opa mee om vrachtwagens te kijken.
    het doet vaak gezellig aan al die mensen bij elkaar, vaak een vrolijke boel.

6. Ellen291982

Dan een leuk sfeertje he! Ik ben een keer met mijn vader achterop de motor geweest naar de TT. Alle mensen zwaaien. Net of je een heel belangrijk persoon bent haha!:)

7. Ellen291982

Ik heb 1 foto gemaakt van mensen op het viaduct. (kwam natuurlijk pas op het idee een foto te maken toen we er bij Hoogeveen afgingen en toen zaten er niet meer zoveel mensen:))

Dus de leuke foto van de barbequende mensen heb ik niet.

8. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Haha schitterend! Ik zou met raam open gaan rijden en naar iedereen als een klein kind gaan zitten zwaaien :D

9. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.163
    3.043
    113
    Nederland
    Ik woon in Hoogeveen en hoor al de hele dag die krengen toeteren. Mag van mij nu wel stoppen:p

10. Ellen291982

Had ik bijna gedaan:D
    Heb mijn kinderen maar laten zwaaien:p

11. Ellen291982

Haha, ik heb geen idee tot hoelang het duurt voor de meeste weg zijn.

12. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Woon ook in Hoogeveen :p ging vroeger toen ik klein was ook vaak kijken, stukje fietsen met mn vader en lekker kijken op t viaduct :)

Deel Deze Pagina