Je kan ook een goede dubbel push up bh kopen die doen echt wonderen verrichten. Ik ben inmiddels 2 cupmaten gegroeid maar de meeste denken dat ze nog helemaal niet zijn gegroeid omdat ik altijd zo een bh aanhad^^. Iig veel plezier alvast!!
ik persoonlijk zou niet zo'n jurkje aantrekken en zeker niet met mijn vrijgezellenfeest. vind dat niet gepast, want ik ben niet opzoek. maar ik vind zo'n jurkje juist wel mooier als je niet zulke grote borsten hebt, dan word het als snel hoerig. Net als strapless vind ik ook nietkunnen met enorme borsten eronder. maar juist met een bescheiden cupje vind ik het sexy en charmant.
Ik weet niet wat voor iets je bedoelt. Maar dit soort jurkje vind ik dus niet ordinair maar wel sexy, en dat vind ik met een push up erg mooi. Bekijk bijlage 340003 Ik had nog even een jurkje gevonden, deze vind ik ook wel sexy en toch ook weer niet ordinair. Bekijk bijlage 340006
Maar ik vind het kunnen hoor! Ik heb ook niet veel maar kleed me wel vrouwelijk (ook al mis ik de rondingen soms wel). Ik ben ook good looking gaan stappen met mijn vrijgezellenfeestje.
nou je eigen man wel hoop ik no way dat ik daarmee de hort op mag. Hij vraagt met een strapless ding al of ik geen koltrui aan kan doen. en dat terwijl ik er een giga toeter onder heb zitten + een trouwring
Hahaha das wel een goed teken, beter dan dat hij zou zeggen: schat je tieten puilen uit maarre veel plezier en breng die mannenhoofden op hol! Dan zou ik me sneller zorgen maken
Ik bedoel hem wel best diep hoor. Maar geen halter maar driekwartsmouwen. Maar ik heb het ook niet aan omdat ik op zoek zou moeren zijn maar omdat ik het iets sexy maar stijlvols vind hebben.
sorry hoor, maar dit is iets voor de carnaval. dit trek je toch niet aan op je vrijgezellenfeest? als er iets roept "neem mij hier nu terplekke" zijn het deze jurkjes wel.
btw, jullie moesten eens weten hoe ze in brabant verkleed gaan met een vrijgezellenfeest, dat zijn vaak ook van die achterlijke carnavalspakken.