Jurkje met diep decollet

Discussie in 'De lounge' gestart door Partyrocker, 27 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Idd :D. Komt namelijk ook van een website waarvan die pakjes daarvoor bestemd zijn.

2. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Aaah okay, ik dacht al haha :p

3. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Het hangt ervan af, de modellen van tegenwoordig die op de catwalk lopen hebben ook bijna geen tiet, en dan ook een decolleté tot hun navel en toch staat erg mooi.
    Ook al heb je geen tiet, met een mooi figuur kom je ook al heel ver ;)
    Dus aantrekken die jurk :)

4. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Uhh... Niet in dit Brabant hoor, zijn uitzonderingen maar normaal valt het wel mee hier in de omgeving

5. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Bekijk bijlage 340047

Deze is het!

Voordat iedereen echt denkt dat ik dat mooie lingerie naar mijn vrijgezellenfeestje ga :D.

6. moradora

moradora Fanatiek lid

6 mrt 2013
    1.310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    oei, das met recht een decolleté tot aan je navel.
    nogmaals ik zou het persoonlijk niet doen.
    Maar dit kan prima met kleine borsten hoor.

7. Partyrocker

Niet waaaar, mijn navel zit nog een ietsjepietje lager :p.

8. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    jeetje, da's nog is een decolleté..
    Uit nieuwsgierigheid even mijn man gevraagd, die zou niet willen dat ik zo uit zou gaan ;) maar ik denk wel dat zo'n jurk mooi staat bij kleinere borsten hoor!..
    (maar ik zou dus echt zo niet durven gaan stappen.. als je bukt of danst dat ziet iemand missch alles zitten ;):p)

9. Partyrocker

Daar hebben we dubbelzijdig tape voor :D.
    En voor het wegmoffelen van een buikje corrigerend ondergoed hahaha.
    Jeutje, waar kleine tettuh wel niet goed voor zijn joh :p

10. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    ahh ja da's een goeie.. ;) ik zat me al af te vragen hoe je dat oplost, maar eigenlijk wel simpel.. ;)

11. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Sodeju, dat is zeker een decolleté. :D Denk dat je hiervoor juist niet te grote borsten moet hebben, of het dan mooi blijft zitten als je een dansje doet? Denk het niet, dan danst alles mee. Fijn aandoen dus!

12. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Buiten het feit dat ik vrijgezellenfeesten al echt te maf voor woorden vindt (alsof je nog vrijgezel bent :S); mijn man zou het echt niet waarderen als ik zo de deur uit ging hoor. De vraag is: wat wil je uitstralen? Als de antwoord is: 'neem me'. Dan zou ik zeker voor dit jurkje gaan. In alle andere gevallen zou ik zeggen, trek gewoon iets chiques aan. Wat is daar mis mee.

Overigens ben ik echt geen preuts type hoor, maar dit soort outfits horen volgens mij niet in een gezellige kroeg of gemiddelde club thuis.

13. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Wauw, wat een gave jurk, meid kun je makkelijk hebben en volgens mij zie je er dan gewoon über sexy uit :D of je nou kleine of grote borsten hebt.
    Aantrekken die jurk :D

Wanneer is het feestje?

14. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83

Helemaal mee eens!

Ik snap dat hele vrijgezellenfeest gebeuren niet zo. Bedoel je bent al jaren geen vrijgezel meer.

Vind het jurkje niet misstaan op een avondje swingen of in een parenclub bijv.

15. Onje

Onje Niet meer actief

Ik laat het net aan mijn man zien. Zijn reactie was G E I L ;) maar dan wel voor thuis. Als ik zo de deur uit ging om de beest uit te hangen met vriendinnen mag ik meteen m'n trouwjurk meenemen en een ander slachtoffer zoeken..

16. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Ik hou wel van apart en lekker anders!

Maar deze.. Sorry partyrocker.. Ik vind m niet heel tof.
    Te bloot en te ordinair.

Maar dat was niet je vraag ;)..

Ja het kan ook met "kleine" tieties!

17. Partyrocker

Hahaha sommige reacties vind ik ook wel overtrokken hoor. Voor een parenclub of swingen? Kom op hoor :D.

Mijn vriend maakt zich overigens meer zorgen over het rokje.
    Ik kan een halve vent zijn soms en dan vergeet ik dat ik een jurkje aan heb :D. Over de decoletettuh maakt hij zich geen zorgen. Nothing ducktape can't fix.

18. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Je moet aan doen waar jij je prettig bij voelt! Ik ben van mening dat dit soort jurkjes echt wel veel mooier zijn met kleine tettuh ;) ik zou hem met die grote monsters van mij niet aandurven, veel te bang dat ze hun weg naar buiten gaan zoeken!

19. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.020
    548
    113
    ja dit moet met kleine tietuh.

maar ik vind het echt ontzettend ordinair. ik denk dat je heel de avond nagestaard wordt

20. Metire

Metire Niet meer actief

zo'n jurkjes is juist mooier met kleinere borsten, behalve als je echt 0,0 hebt.. dan kan het soms vreemd staan, alsof je een jurk met open rug x2 hebt!:D ik hou me aan de regel: of je benen bloot , of boobs benadrukt.. niet tegelijk!

Deel Deze Pagina