Jurkje met diep decollet

Discussie in 'De lounge' gestart door Partyrocker, 27 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Ik denk ook niet dat mijn vriend erg blij zou zijn als ik dit aantrok. Ik hou best van sexy kleding maar dit jurkje vind ik er wat goedkoop en ordinair uitzien. Niet chic.
    Maar ieder zijn smaak natuurlijk.
    Ik denk dat het prima met kleine tietuh kan. Hele grote is geen gezicht.

2. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Dit jurkje moet inderdaad met kleine borsten! Ik vind het jurkje opzich mooi, maar ik zou dit nooit aandoen wanneer ik ga stappen. Mijn vriend zou me overigens nooit meer de deur uit laten gaan wanneer ik dit aan zou doen :p

3. life

life Niet meer actief

Wat maakt het nou uit wat die andere mensen denken in de club, je doet maar 1 keer zn feest, ff los gaan , oke ik in ben ook gek genoeg om dat soort dingen aan te trekken intreseert me niet wat andere denken het is feest jaaa:-D
    Ikzelf zou deze ook niet kiezen waarom? Ik zou een strak jurkje met wel goede decoletee en goed strak soort van corsetjurk iets, met leuke kleurtjes en dingentjes.
    Tja word ik aamgestaart jammer dan, en ja ik heb ook maar maatje a maar genoeg houvast;)
    Zou lekker doen wat je wilt hoor f*ck wat de andere denken als je over straat gaat;)

4. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Dat dus. :D
    Het interesseert me allerminst wat mensen denken als ik over straat ga hoor.
    En tsja, voor een avondje stappen mag het best een tikje ordi zijn hoor.

5. Partyrocker

6. life

life Niet meer actief

Haha vind ik ook hoor!
    Maar even on topic heb je het jurkje al? Of kan je passem? Kijken hoe het staat?

7. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
  8. Partyrocker

Nee moet online besteld worden, maar bestel er meer hoor. Dan kan ik passen en evt. terugsturen. Is voor over 2 weken pas.

9. Galaxy

Galaxy Actief lid

17 feb 2013
    354
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een diepe decolleté is juist mooi als je kleine borsten hebt! Gewoon doen zou ik zeggen!

10. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik heb verder geen reacties gelezen, dus mijn excuses als ik dingen dubbel zeg ;)

Ik vind juist als je kleine borsten hebt een diep decollete mooi. Met grote borsten ziet het er al snel ordinair uit, terwijl het dan met kleine borsten wel kan.

11. Partyrocker

Tnxx, daarom vond ik het jurkje op het eerste gezicht niet ordi. Die diepe snee.
    Omdat ik er dus geen dubbel D tetten in zie. Maar kleine erwtjes met een mooie V Bra eronder.

12. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Manlief: "leuk jurkje om uit te trekken, G E I L man!"
    Ik zou er overigens alleen de deur in uitmogen, als ik serieus geld op zou brengen :D:D (zijn woorden)

Enniewee, als jij je er goed in voelt, moet je het doen. Ik denk niet dat je een tekort aan mannelijke aandacht zal hebben ;)

Veel plezier op je vrijgezellen dag :)

13. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Tsja, mannelijke aandacht trek je er zeker mee.. ;)

14. Partyrocker

Denk dat ik voor de aandacht wat meer tettuh zou moeten hebben. daar komen de mannen toch op af? :D

15. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Alleen misschien je eigen, als je zo de deur uit zou gaan...

16. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik vind die jurk eigenlijk wel leuk.

Zo. :p

17. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Oké dit heb ik aan mijn man (een borsten man) voorgelegd.

Zijn antwoord :

Als ik een meisje/vrouw in zo'n jurkje zie denk ik een ding die is uit op meer en daaaaaarrrr maken mannen mis/gebruik van.

Overigens zei hij ook jij mag dat alleen aan met een rode lamp boven je hoofd maar no way dat je zo naar je vrijgezellenfeest zou gaan. :D

18. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Nee joh, kijken doen ze wel hoor ;)

19. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.155
    3.036
    113
    Nederland
    Heel mooi! Zo voor je vrijgezellenfeest kan dat wel hoor

20. raspberry

raspberry Niet meer actief

En dan sta je leker te zweten en dan laat dat ducktape dus wel echt los he? ;)
    Ik zou het niet doen, volgens mij kun je veel sexier met een minder diep decollete veel meer lol hebben zonder je ergens druk over te hoeven maken of de tape wel houdt, en hoe je wel en niet kunt bukken enzo ;)

Deel Deze Pagina