Jurkje met diep decollet

Discussie in 'De lounge' gestart door Partyrocker, 27 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Mijn eerste reactie was: oooooooh mijn god!!!! ;) Voor geen geld zou ik zo'n jurkje aantrekken, haha. Maar ik vind het wel heel stoer van je dat je het durft en schijt hebt aan wat iedereen er van vindt. Dus als jij je er goed in voelt, gewoon aantrekken en ontzettend gaan genieten van je vrijgezellendag! :D

2. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Staat er een foto van de jurk n dit topic? Want ik vindt jurken met decollete, ook als ze wat diep zijn, vaak best mooi!

3. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Oh ja hoor dat kan (juist) met kleine borsten. Of ik het ook geschikt vind voor een vrijgezellenfeest... Of je moet naar een première of Vegas gaan?

Reactie van man: "oei... Wat ordinair, dan loop je er wel erg mee te koop!"
    We houden dus beide niet zo van dit soort kleding, maar hey... Jouw feestje! Have fun :)

4. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Pagina 5 ;)

5. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ik vind het echt super mooi, die jurk van Rihanna bedoel ik dan he weet niet wat je van plan was om aan te trekken? En juist voor een vrijgezellenfeest! Lekker beesten! :D

6. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Ah gevonden! Stoer als je het durft, dit is mij te diep juist vanwege mijn d cup. Je moet geen borsten hebben die van links naar rechts bengelen zonder bh, dus juist wat minder borst is mooi! En de stof wat op jezelf vastplakken met iets voor je eigen gevoel van veiligheid lijkt me haha.

Niet iets om mee op straat te lopen, maar voor op stap kan het zeker wel.

7. Pluizje

Pluizje Bekend lid

31 okt 2011
    661
    14
    18
    Leuk voor op stap, wel goed vasttapen hahaha!

8. Kan prima met kleine boobs. Maar als je een lekker diep decolleté wilt, kan je beter een lange jurk nemen. Dat ziet er wat minder "ordi" en meer classy uit.
    Tweede jurkje is erg leuk trouwens!

9. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Vriend zegt wel gewaagd maar erg leuk :)
    En ik mag m ook gewoon aan , maar aangezien ik F heb is niemand veilig haha

10. Tines mam van 2

Tines mam van 2 Bekend lid

11 feb 2013
    973
    0
    0
    poeh......

wat doe je daar onder??
    als je een bh aan doet zie je dat.
    en je had het over corrigerend ondergoed....... waar moet het corrigeren dan??

ik vind het jurkje leuk maar dan moet je wel strak in je velletje zitten toen ik wat jonger was (jaar of 20) trok ik dit soort dingen ook wel aan. nu kan het helaas niet meer. heb te veel spek gekregen dan zou het echt geen gezicht zijn

11. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Het buikje hoor met de corrigerende ondergoed, ik ben blij met mijn beentjes. Die zijn strak en cellu-vrij.

En je heb een speciale bh voor dit soort jurkjes. De V-bra.

12. Sss

Sss Actief lid

30 jun 2012
    106
    4
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Mooi jurkje hoor!

Gewoon doen als je je er goed bij voelt en inderdaad wat anderen ook zeggen, juist met een kleine cup is het mooi. Met mijn E cup hoef ik het niet te proberen hihi

13. Onje

Onje Niet meer actief

Oh lekker om er weer af te halen haha :p

14. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Nou ik kom zelf uit brabant, geboren en getogen en heb daar de raarste dingen gezien.

15. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    Ik vind dit jurkje persoonlijk ook best trashy :)

Je hebt ook stijlvollere sexy jurken, maar deze vind ik meer onder de categorie Jersey Shore (snooki etc) en Samantha aka Barbie vallen.

Maar als jij je er lekker in voelt gewoon doen! Je moet kijken naar waar jij je prettig in voelt, dat telt :)

16. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Serieus?

Ik zou dat jurkje persoonlijk niet aantrekken en dan niet omdat ik hem ordi vind, maar omdat hij mij niet staat met mijn figuur, ahum!:)

Ik denk dat ie jou heel goed zou staan partyrocker en juist met kleinere tietjes is zo'n jurkje te doen! (wippen ze er niet steeds uit iedere keer dat je je glas optilt, haha!:D).

Een goed decollete heeft trouwens niks te maken met de grootte van je borsten hoor. Het gaat om de vorm.

Anyway: het is jouw feestje en jouw lijf, dussuh: rockze!!!:D

17. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Ik denk dat je daar toch echt het type voor moet zijn. Snooki of Barbie.

Dat zijn ook wel gelijk qua uitstraling een apart soort mensen. Dat heb ik dus totaaaaal niet.

18. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Vind het wel een leuk jurkje, maar zou om het niet te trashy te maken wel een mooie panty onder dragen.

19. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    en weet je in sommige kleding kan ik Barbie of Snooki er ook echt leuk uit zien vinden. Het is maar net wat ze aan hebben

Ik vind het jurkje echt wel kunnen voor een stapavondje!
    (overdag zou ik het echt te vinden)
    Lekker met de meiden uit ;) Nee maar serieus ik vind sommige reactie's echt ontzettend overdreven. Het is niet alsof je met blote tieten de deur uit wilt gaan.
    En ja over smaak valt niet te twisten maar sommige reactie's vind ik te.

Ik vind trouwens het 2e jurkje wat je liet zien minder stijlvol als het eerste jurkje, als ik zo de plaatjes zie

20. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Ik zou hem met wasknijpers dichtmaken :)

Nee grapje, als jou het staat, zeker doen. Als ik zoiets aan zou trekken, ben ik met mijn boobs wel ordinair, dus mijn styl zou het niet zijn.

Deel Deze Pagina