Prachtig jurkje Trashy vind ik het absoluut niet, tenzij je cup G hebt en er een roze netpanty bij draagt.
zo lang je het ondergoed niet ziet. zou ik zeggen doen!! voor een avondje stappen kan dat best. waarschijnlijk zul je het over een aantal jaar niet meer aan doen. ik voel me nu namelijk al te oud voor dat soort dingen (30)
Echt? Ik heb die 2de juist besteld . Niet om de reacties hoor, maar die is praktischer qua allerlei extra's wat ik erbij moet kopen. Een speciale BH, slip. En het is van dat glanzende spul waar je elk hobbeltje in ziet.
ja eerste jurkje vraagt om veel goede ondersteuning haha. Vraag me af of v-bra dan diep genoeg gaat? Maar verder zeg ik foto! Laat je het zien als jurkje binnen is? heb je ook nog andere jurkjes besteld?
Ik vind het een leuk jurkje maar net iets té als het buikstuk nog van kant bijvoorbeeld zou zijn zou ik het leuk vinden
Ik heb ze allebei besteld! Dus de diepe V en die ene met die gaten in de mouwen. De minst leuke gaat terug .
Ik denk dat als je bij het eerste jurkje een mooie zwarte legging tot op je enkels doet met een mooie pump erbij dat het nog heel classy staat. (overigens denk ik bij de ducktape als eerste aan het moment dat de ducktape er weer af moet AUW! ) de 2de vind ik ook heel leuk trouwens, sommige jurkjes moet je een figuurtje voor hebben , het ene figuur maakt het ordi en het andere niet. Het gaat er ook om hoe je het verder aankleed draag je er 5 lagen make up bij , of ga je voor heel naturel. Doe je je haar in een mooie knot met mooie oorbellen erbij of doe je 5 lagen nephaar erbij en enorm in de krul . het is wat je erbij doet wat het vaak maakt zeg maar. dat kan de outfit maken of breken. Ps, ik zou willen dat ik het figuurtje had voor deze kleding trouwens.
Ik hou echt niet van zoveel bloot maaaaarrr, net even aan m'n vriend gevraagd en hij vind het leuk hij baalt soms ook dat ik dat soort jurkjes en tops niet aan doe.. Mijn boezem is daar ook veeeel te groot voor, dat valt er zo uit
Pabo heeft hele leuke jurkjes hoor en heus niet allemaal "trashy" , ook vaak hele mooie tuniekjes etc.
Wat verstaan jullie onder kleine borsten? Ik heb niet zo heel veel aan de voorkant zitten, maar ik zie mezelf niet met die kleine dingen in dit jurkje met lage v hals. Wat ik je afvraag, kan je wel fatsoenlijk bukken zonder dat je alles blootlegt? Maar als je het figuur hebt best leuk, met een mooie panty eronder helemaal goed!!
Waarom koop je niet zo'n bh met zo'n leuk Blingbling stukje in het midden, die zie je dan net zitten, vind ik ook altijd wel leuk enuh waarschijnlijk heb je dan geen tape nodig of kun je de tape op de ben plakken. Ik vind het eerste jurkje zelf ook wat leuker dan het tweede.
Haha, het eerste wat ik dacht (oké, het tweede, het eerste was "da's inderdaad best een diep decolleté" ) is "da's toch veel te warm om te stappen, met die lange mouwen!" Zou ik om die reden nooit aandoen naar een kroeg/disco, en zeker niet met de temperaturen van de laatste tijd!
Ik zou denken dat ik zo nooit weg zou mogen, maar de meest verbazingwekkende reactie ever hier: 'als je dat zo aankan dan is t een prestatie, mooi hoor' Als ik me je figuur nog goed herinner, zou ik zeggen doen
Wauw wat een mooi jurkje! Ik zou hem zeker aantrekken! Heel sexy en naar mijn mening absoluut niet Trashy of ordinair. Kan met grote en met kleine tieten hoor.
Ik vind het vrij bloot, maar aan de andere kant als je het kunt hebben, waarom niet. Juist mooier met kleine borsten. Ik heb ff/g dan is elk decollete als snel sletterig. Mijn man zou er trouwens nooit wat van zeggen als ik bloot gekleed zou gaan. Je vertrouwt elkaar toch zeker, dan maakt het toch niet uit wat een ander aan heeft.
Nou ik heb de eerste en tweede allebei besteld. Ben benieuwd wanneer ze binnenkomen. Zal wel volgende week zijn. Wacht alleen eventjes met passen. Moet ongesteld worden en dan vind ik echt origineel NIKS mooi staan! Corrigerende string ook bestelt bij de whekamp. Het gaat mij echt puur om het buikje hoor. Die is zichtbaar (mag ook wel na twee kids en twee keizersnedes) en mag wel wat minder. Ze zijn even duur, dus het gaat er echt om welke beter staat.