Ik vind juist het jurkje met het diepe decolleté, veel mooier dan de andere haha. Enne...ben alleen maar jaloers dat ik dat soort dingen niet kan dragen Dus als jij je er lekker in voelt, gewoon doen! Lekker feesten en ff losgaan. Ben dol op vrijgezellenfeestjes en wij hebben er zelf ook beide een gehad Dat soort feestjes wil dus niet zeggen dat je met de eerste de beste vreemdgaat. Ik vind het meer een soort van, vieren dat je gaat trouwen.
Ik heb een flinke D, en draag graag een topje met decolette. Maar dat is ook t enige van mn hele lichaam waar ik WEL trots op ben...... Dan heb ik t natuurlijk niet over een decolette tot de navel, maar gewoon een flink decollete kan hier best. Mijn man vind t ook enorm sexy.... En andere mannen, tja, kijken doen ze toch wel. Is t niet naar je borsten, dan is t wel naar je kont in een mooie strakke jeans. Ach, die mannen hebben de ogen ook niet voor niks gekregen natuurlijk,
Zou wat zijn als je in Nederland als vrouw niet meer kon aandoen waar jij je lekker bij voelt. Puur en alleen omdat mannen wat dichter bij de natuur staan en allerlei neigingen zouden krijgen? Get a grip zou ik denken. Lekker aanoen die jurk, zal je vast fantastisch staan!
Beide ordinaire jurkjes. Ik zie daar bepaalde types in lopen waar ik alles behalve op wil lijken. Ik vind een strapless jurkje veel subtieler en mooier.
Ik vind jurkje 2 eigenlijk best ordinair, erger dan jurkje 1. Vind jurkje 2 echt zo'n goedkoop 'marktjurkje' met die open mouwen. Maar goed, misschien staat ie je wel prachtig. Je moet trouwens wel een killerfiguur hebben voor jurkje 1, volgens mij zie je werkelijk elk bultje zitten, ondanks corrigerend ondergoed. Dat is eigenlijk nog het meest 'fout' aan bepaalde kleding wat er wordt gedragen; dat je er het figuur niet voor hebt maar wel persé aan wil. Maar ik begrijp uit eerdere reacties dat je een goed figuur hebt. cool voor je
Wat een gemekker om een jurk... Zolang je niet lijkt op de vrouwen uit gordon z'n programma (je weet wel, met die ordi moeders) zie ik het probleem niet
Ik heb niet verder gelezen ik reageer op je openingspost . Ik vind het juist erg mooi met ren wat minder grote cupmaat . Mooi subtiel en niet ordinair . Ik heb cup G/H en het staat totaal niet ! Eerst waren het dan echt 2 ballen echt een ordinair gezicht. En na de bevalling zijn het 2 .. Tjah hoe noem je dat . In iedergeval het is nu helemaal geen gezicht . En ik kijk jaloers naar vrouwen met een kleinere cupmaat waar je subtiel twee randjes ziet als rondingen )( . Ik zeg gewoon doen want het is voor jezelf toch nooit goed .
Jurkje kan makkelijk . Omdat je zegt dat je een wat kleinere cupmaat hebt komt het er waarschijnlijk niet uit te zien zoals op dat plaatje en is het al een stuk minder overdone zeg maar . Het ligt echt aan je figuur denk ik . Maar dat kan je geen bh aan denk ik ? Of blijft het goed zitten met van die plak dingen ? Dan zou ik daar lekker trots op zijn en vooral zo een jurkje aan doen!!!
Haha mee eens Zeiken als hun eigen vrouw het aandoet maar geilen op vrouwen die het wel aan hebben . Dikke l*l. Als ik het aandoe als we boodschappen gaan doen zou vl wel even lachen denk ik maar dat is ook wel apart . Als ze het op tv voorbij zien komen zappen ze ook niet dus dan moeten ze ook niet zeuren als wij het aan doen .
Nu ben ik eigenlijk best benieuwd hoe beide jurkjes je staan als je ze binnen krijgt. Post je dan ook een foto?
Nouuuu ik weet dat toch eventjes niet . Misschien hou ik de eer wel even aan mezelf en ga ik er even puur van uit hoe ik ze vind staan. Na al die negatieve (het is sletterig) reacties hou ik mezelf liever even koest daarmee .
Ja dat snap ik wel. Ik was meer benieuwd of de mening dat bijgesteld werd en ook echt gedacht werd van " eigenlijk is het toch zo verkeerd nog niet". Net als met kleding in de winkel.. In de kledingrekken is hetgeen wat je lelijk vind vaak het mooiste als je het aantrekt, en hetgeen wat in de rekken zo mooi lijkt kan juist weer lelijk staan als je het aan hebt, daarom was ik wel benieuwd hoe het nu uiteindelijk zou staan en of de meningen dan anders zouden zijn
Nou waar ik bang voor ben is dat ik het misschien dadelijk zelf geweldig vind, maar ik dan door een reactie van hier aan het twijfelen wordt gebracht als ze zeggen dat het totaal niet staat. Dat zou zonde zijn.. daar laat ik mijn zussen over oordelen. Die zijn eerlijk omdat ze het beste met me voorhebben .
" Ik vind het eerste jurkje juist mooi met kleine borsten. vind de tweede zelf wat minder. Ik hoop dat je het goed staat en dat je een leuk vrijgezellen feest hebt. Snap ook dat je het hier niet gaat lopen showen met de lekkere denigrerende reacties hier.
Ik vind het best een leuk jurkje, gewoon doen Ik zou me er niet fijn in voelen omdat ik er normaal niet zo uit zie, dus dan zou mijn vriendengroep daar gelijk de hele avond mee bezig zijn denk ik.
Als je deze jurkjes draagt, draag ze dan met zelfvertrouwen. Volgens mij heb jij dat genoeg! Ik heb respect voor mensen die lak hebben aan een oordeel van een ander. Ik heb ook al gezegd dat ik ze te bloot vind. Maar dat betekent niet dat ik over iemand zal oordelen op het moment dat de voor me staat met zo'n jurkje aan. Ik ken je niet. En ik kan alleen maar m'n duim voor je opsteken. Gelukkig vind niet iedereen het mooi, en gelukkig kan ook niet iedereen het hebben.. Zou toch wat zijn
Jammer dat je ze niet laat zien maar kan het me na een aantal reactie's erg voorstellen. Laat je wel weten welke het is geworden?