Ik weet niet welke cupmaat je hebt, maar als je bv een maat 38 of 40 hebt met een grote cup, is veel kleding daar toch echt niet op gemaakt.
Klopt. Bloesjes zijn bijvoorbeeld ook van die nare dingen. Krijg de knoopjes nooit dicht. Neem je maat 44 of groter, maar dan ziet het er niet uit.
mooi zo! Ik was ook blij met mijn D/E. de bv doet niet veel goeds voor mijn G. laten we zo zeggen, ik slaag voor de potloodtest
Bedankt voor alle tips meiden! Ben al weken bezig voor een nieuwe garderobe maar heb mega problemen vanwege mijn geëxplodeerde boobs tijdens en na de zwangerschap. Ik zit nu aan shapewear te denken en dan wat leuke jurkjes. Bij de Engelse site die gelinkt werd kan je zelfs aangeven dat je super doper curve bent.
Ja indd, OF de kleding zit te strak rond die boobies. OF je ziet er mega dik uit en alles wat je ziet zijn die boobies. Vreselijk haha.
ik heb ook een grote cup maat; 70F maar ik kan echt overal terecht als ik eerlijk ben voor leuke jurkjes, heb nog [gelukkig] nooit gehad dat het niet past of te strak zat... ik heb confectie maat 36/38. gelukkig maar wat ik ben een echte fan van leuke jurkjes, rokjes!
haha, gelukkig maar... Ik slaag er ook voor, maar heb wel een beetje gefoeteld. Laten we het zo zeggen. Een beetje van mezelf en een beetje van de Veldhuis kliniek
Ook G. Met jurkjes zoeken heb ik geen problemen, wel op mn buikje dan haha. Blousjes en vestjes kan ik ook nooit direct krijgen, dat vind ik wel jammer. Met het zoeken naar die kledingstukken heb ik wel moeite.