Nou de vraag zegt het al. Is dit nodig voor kindjes? en hele jaar door of alleen wanneer de R in de maand is? Ik geef onze dochter nog 1 BV per dag en ze krijgt vitamine D.
Haha, ik had net een zelfde soort topic geopend in het peuter&kleuter-gedeelte, voor de wat oudere kids. Ik geef het mijn oudste nu wel. Vorig jaar nog niet, maar toen at hij echt letterlijk alles (dus ook voldoende groente & fruit). Inmiddels eet hij een stuk slechter en gaat hij binnenkort starten op de PSZ, dus ben ik begonnen met multivitamine. Ik geef de kauwvitamines van Davitamon. Die zijn vanaf 1 jaar. Of het nodig is, is aan jezelf om te bepalen. Eet ze verder goed? Hoe is haar weerstand? Bv geeft natuurlijk al wel een hoop extra afweerstoffen!
Hier eet ze goed haar groenten, fruit, brood, melk etc. Ze krijgt alleen iedere dag vitamine D, omdat ze gewone halfvolle melk krijgt! Zolang ze alles goed eet geef ik haar niet meer...
nee ik gee nog 4 keer per dag bv en ik gebruik zelf multivitamine. verder gewoon dagelijks groente en fruit
ik ben er met jayden begin van de zomer mee begonnen omdat we dan vaak toch wat slechter eten. maar nu alles weer in het gereel en meneer vraagt iedere ochtend trouw om zn noeppie dus tja een gezonder snoepje kan ik me niet bedenken dus hij krijgt lekker multi vitaminen...