8 juli heb ik iets besteld bij Bonprix, maar het is nu nog niet binnen. Je kunt op de site je klantnummer en postcode invullen en zo de status van je bestelling zien, maar dat werkt niet, ik word de hele site doorgestuurd, kom steeds op hetzelfde uit en dat is een pagina die niet werkt. Hier heb ik een mail over gestuurd, en antwoord gehad dat ik me ook kon registreren. Dat gedaan, weer hetzelfde verhaal. In dat antwoord stond ook dat het pakket verzonden was en dat ik het binnen enkele dagen zou moeten hebben. Het duurt ondertussen 13 dagen, ik weet niet waar het heel vandaan moet komen?? Iemand anders ook deze ervaring met Bonprix, of misschien wel een positieve?
volgens mij is bonprix erg langzaam met versturen.... bonprix.nl: Levering hier staat minimaal 7 werkdagen... (dus maandag t/m vrijdag)
Ik heb er 2x wat besteld en toen was het er met een week ongeveer. Kan het niet bij de buren zijn afgeleverd?
Ik geef ze deze week nog om te leveren en anders moet ik maar weer mailen... Als het bij de buren is geleverd, moet ik daar toch een briefje van krijgen? Ik heb niks gezien.
via welke betaalmethode heb je gekozen? bij acceptgiro kan het zo zijn dat ze je bestelling hebben geannuleerd ( dat had ik vorige x ook... ) ik betaal nu altijd via Ideal
ik bestel daar nooit weer! heb zeker vorig zomer eens wat besteld voor 157 euro... heb de helft gekregen en de rest was ineens niet voorradig. had betaald via ideal en dus wilde ik de rest van mijn geld terug gestort hebben. nou hebben ze 3 maand over gedaan na heel veel gebeld te hebben met ze. uiteindelijk kreeg ik nog 17.00 euro maar ik had er geen zijn meer aan dus heb gezegd dat ze die in een gat mogen steken waar het licht niet schijnt.... was er een beetje flauw van,... en dan nog niet te spreken over hun geweldige kwaliteit aan kleding.....
Heb via Ideal betaald. Nou, we wachten het dan maar af maar zal er niet snel weer iets bestellen. Dan liever Neckerman of Wehkamp, weet je tenminste zeker dat je het binnen 2 dagen hebt!
Nou nou, wat een toestand daar. Wat blijkt? Om onbekende reden was mijn bestelling naar hun teruggestuurd. Of ik het alsnog wilde hebben. Ja dat is goed. Mailtje terug, de aankoopprijs was ook al terug gestort op mijn rekening, of ik dat even na wilde kijken. Ik heb teruggestuurd ' Dit klopt inderdaad. Schiet wel lekker op zo. Laat de bestelling maar zitten dan. Kan ik de 5 euro verzendkosten ook nog terug krijgen? Ik heb nu voor niks 5 euro betaald.' Ben benieuwd...
Bestel regelmatig iets via Bonprix en de ene keer is het er binnen 4 dagen al maar soms duurt het 2 a 3 weken... Maar goed ik ga er nooit vanuit dat ik het snel heb dus valt altijd mee haha Moet wel zeggen dat er met bezorgen wel eens wat fout gaat maar daar kan Bonprix weinig aan doen... Moet je toch echt bij selektvracht/tnt zijn
bij duurde het vorige keer 4 weken :O kreeg verkeerde maten, de kwaliteit viel erg tegen, en heb nooit de goede maat weer gekregen na het retour sturen na 2 maanden eindelijk mijn geld terug + verzendkosten ivm het ongemak
Ik heb er wel eens een maand op moeten wachten. Toen had ik het nog niet en heb ik gezegd dat ze het ergens mochten stoppen waar de zon niet schijnt. Ik bestel daar niet meer.
Hier idem. Nooit weer dat ik daar iets ga bestellen! Heb heel lang op mijn geld moeten wachten, voordat ik dat eens terugkreeg. We zullen het maar niet hebben over de kwaliteit van de kleding en de klantenservice
Ze waren denk ik niet blij met me: Naar aanleiding van uw email kan ik u het volgende mededelen: Op 26 juli stuurt u mij een email dat u het pakket nog wenst te ontvangen. Ik heb deze bestelling meteen voor u opnieuw geregistreerd. De terugbetaling van uw eerste bestelling werd automatisch overgemaakt nadat de retour werd ontvangen. De terugbetaling van de portokosten zullen nu ook volgen. Uw bestelling zal spoedig het distributiecentrum verlaten, u kunt deze bestelling binnen enkele dagen verwachten. Zodra uw bestelling in behandeling is, is het spijtig genoeg niet meer mogelijk deze te annuleren. Mocht u de gehele bestelling willen annuleren, dan adviseer ik u, uw pakket niet in ontvangst te nemen, zodat het automatisch teruggezonden wordt aan bonprix. Sja, jammer voor ze.