bah!

Discussie in 'De lounge' gestart door Eefke84, 29 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

gatverdamme:x wij hebben een zaak en we zijn daar bezig met de plee te verbouwen. en nu komen ze heel de tijd bij mij naar de plee ( klanten) wonen vlakbij de zaak. allemaal niet zon hele grote ramp maar net komt er een vent en die gaat gewoon zitte schijte;) bah bah. snap best dat als je moet dat je dan moet maar ga ook gewoon even voor je thuis weggaat;) echt waar bijna elke dag moet er wel 1 naar de plee. terwijl ze vaak met een half uur hier weer weg zijn. zal zelf dus nooit bij een ander gaan zitten schijten. dan hou ik het wel even op. nou ja frustratie weer gespuugd en plee weer ontsmet!

2. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

ja is bah wat een schijtzooi... maar je zal maar spetterpoep hebben dan wordt ophouden best moeilijk hoor... gewone poep ook trouwens als je moet moet je:D

3. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Lekker hoor! Zit ik net van een koekje te genieten lees ik dit :D.

Kan me voorstellen dat je er schijtziek van word!

4. wazigsnuitje

wazigsnuitje Bekend lid

12 dec 2011
    855
    3
    18
    NULL
    NULL
    tja als je moet dan moet je. kan zelf wel niet bij een andere maar als het moet dan kan het niet anders maar laat het dan wel `netjes`achter dus zonder remsporen enz :p

5. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Lekker is het niet,maar ben bang dat je niet veel kan doen.
    Je zou meschien z'n spray neer kunnen zetten om de stank weg te krijgen.
    En als er telkens remsporen achter blijven dan zou ik er wel wat van zeggen.

6. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Wat voor zaak heb je eigenlijk?

7. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

hahahha moet wel lachen om de reacties:D
    hebben een bandenzaak. dus meestal half uurtje tot uur is de auto weer klaar. en er zijn denk ik een hele hoop garages die geen klantenplee hebben ( zijn 1mans zaakje) ik bedoel zal er zelf niet van uit gaan dat ik bij zon soort zaak naar de plee kan. zelfde als bij de bakker, slager of juwelier:)

8. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

nee je kan er idd ook weinig aandoen. belde in eerste instantie kwaad naar mn vent dat er hier niet meer gescheten wordt!:x ja zegt ie ik kon nie anders.... nee dat was ook zo natuurlijk. maar hij mag meegenieten. heb hem een mailtje gestuurd van een enorme vieze hoop kak!:D:p

9. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nou sommige mensen weten dus van te voren dat ze naar de wc moeten... Zoals mijn moeder. Die heeft darmkanker gehad, waarbij er een groot stuk van haar darm is verwijderd.
    Ze heeft geen aandrang, maar moet plots. Heel triest, ze moet dus met regelmaat ineens naar de wc. Hoe vaak ze al huilend in de auto is aangekomen omdat er geen wc in de buurt was, zo zielig.

Het is even niet anders toch? En anders een dixi huren, heb je dat gezeik ook niet.

10. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Wat zei je man vd foto? :D

11. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

tuurlijk heb je altijd uitzonderingen...;) daar zul je mij ook niks over horen zeggen. maar elke dag 1tje met darmkanker oid hier lijkt me sterk;)

12. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

heeft ie nog niet gezien denk hahaha:D

13. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Tja......een bandenzaak......dan heb je zeker vaak last van remsporen??:p

14. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

proest:D:D:D

15. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Ik zou gewoon zeggen dat het geen openbaar toilet is! Gaan ze maar lekker ergens anders alles onderkleien

16. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Je kunt hem toch een schone onderbroek van je man geven en hem succes wensen:p

17. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

mn vent zag net zijn mail. moest er wel om lachen.....

18. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    ja, hij zit niet in de schijtlucht

19. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

ik zou een schoteltje in de wc zetten poepen 5 euro:D

misschien verdiend je er nog wat aan..

20. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet niet hoe het bij jou is, maar ik kan niet poepen op commando hoor. Dus vooraf gaan lijkt mij wat lastig :D.

Je moet maar zo denken, die klanten brengen ook weer geld in het laatje. Vast genoeg voor een extra flesje WC-eend :D.

Deel Deze Pagina