Tupperware & flessen rood geworden door vaatwasser!

Discussie in 'De lounge' gestart door Aegyo, 7 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

3 jan 2015
    2.446
    1.463
    113
    #1 Aegyo, 7 dec 2016
    Laatst bewerkt: 7 dec 2016
    Ik zal gisteravond laat met m'n slaperige kop (één van) de borden (of de pan) met tomatensaus niet goed afgespoeld hebben voordat ik alles in de vaatwasser deed...want nu is al het plastic rood-oranje geworden! :(

Dag mooie lunchdoosjes en dure Dr. Brown flessen! Ze zien er niet uit :( Heeft iemand een tip hoe ik ze weer netjes kan krijgen?

Uitkoken met azijn heb ik al geprobeerd, maar dat hielp niet ;) Het kan geen kwaad natuurlijk, maar ik baal er zo van :x

2. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Ik las je topictitel en dacht gelijk: pastasaus! 😂
    Heb ik ook gehad. Na een aantal keer opnieuw in de vaatwasser werd de aanslag minder, maar helemaal weg is het niet.

3. Sneeuwvlokjes

Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

12 mrt 2014
    2.131
    1.210
    113
    Ja ik ken het. Ik heb daardoor alleen nog maar rood/oranje plastic accessoires. Zo wordt het uiteindeljjk toch een mooie eenheid. ;)

Verder geen tips.

4. Femke86

Femke86 Bekend lid

15 feb 2014
    590
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ohhh balen!!! Ik heb geen tip helaas 😞
    Toevallig afgelopen week hier hetzelfde, maar dan alleen de flesspenen die ik makkelijk kan vervangen.

5. liefdotje

liefdotje Niet meer actief

Ze zeggen dat je het dan een nacht buiten moet zetten.. Zo krijgt een vriendin van mij pastavlekken uit kleding. Maar ook uit plastic... Ik heb het zelf nog nooit geprobeerd maar ik zou het zeker eens proberen.

Deel Deze Pagina