Misschien kunnen jullie me helpen. Ik heb een tijdje geleden op een foto van een kamertje (vraag me niet waar) een jurkje zien hangen wat ik geweldig vond. Nu kan ik dat jurkje of de foto nergens meer vinden . Het gaat om een donkerblauw jurkje met witte bloemetjes onder aan de rand van het jurkje. Voor de rest is het jurkje egaal donkerblauw met korte mouwtjes. Er zit een legging bij met volgens mij een donkerblauw bloemetje onder aan de rand, dit weet ik niet zeker, kan ook zijn dat de legging egaal wit was. Het is echt heel donkerblauw, ik dacht namelijk bij de eerste blik op de foto dat het een zwart jurkje met witte bloemetjes was. Ik hoop dat iemand me kan helpen!
Ik denk dat ik weet welke je bedoelt, en die staat ergens in het "show je eerste baby pakje" Volgens mij is het namelijk die van de zeeman, en die heb ik in het roze Bij mij is ie dus roze met witte bloemetjes aan de onder kant met een witte legging erbij waar aan de onderkant roze bloemen zitten (andersom dus) Even zoeken in dat topic dus!
Ik moest inderdaad ook denken aan dat setje van de zeeman weet niet of ze ze nog verkopen nu, paar maanden terug zag ik ze daar wel.
ik moest daar ook even aan terug denken volgens mij staat het inderdaad in het topic show je eerste geboorte pakje !
Heb even gezocht in het topic waar het zou moeten staan maar volgens mij is de betreffende foto van het pakje alweer verwijdert. Iemand misschien deze foto nog? Ga nou ff googelen
Graag! Kan hem dan invoegen bij google schijnbaar, kijken of hij nog ergens via marktplaats ofzo te krijgen is!
Het is een setje van de zeeman, ons meisje had hem ook in het blauw en roze. Erg schattig! Bekijk bijlage 255979 Niet zo'n charmante foto, maar het gaat om het pakje hihi! Hier was hij al iets aan de krappe kant trouwens, het is echt een jurkje en geen shirtje zoals het hier lijkt.
Ik heb hier een maatje 56, Nine is er bijna uitgegroeid... Ik wil hem wel opsturen als je dat wilt? Misschien dat je hem nog kan kopen, maar hier hangen ze niet meer. (valt trouwens wel klein hoor, want ze draagt verder meestal nog maat 50)
Ik heb hem nog in het roze.... Dus stuur maar een pb als je hem wilt hebben. Maatje 68 volgens mij... Maar valt heel klein.