ik ben laatst uit eten geweest en heb toen een kaasfondue gehad. Ik vond dat heerlijk !! Alleen ben ik vergeten wat er allemaal bin zat, ik weet amandelen nog en druiven. Nu is as zaterdag mijn man niet thuis ( die houd hier niet van) en wil ik dit graag met mijn zoon gaan doen. Maar wat is allemaal lekker voor kaas fondue ?
Komkommer, tomaat, broccoli, bloemkool, stokbrood, courgette (en misschien raar maar ik vind appel ook lekker erbij).
Cherry tomaatjes Komkommer Stokbrood Gekookte aardappel Broccoli Bloemkool Wortel Gehaktballetjes Heeel veel, zo lekker! https://www.brendakookt.nl/2017/03/19/kaasfondue-tips/
Wij doen altijd: Gehaktballetjes Hamrolletjes Ananas Cherrytomaatjes Stokbrood Amsterdamse uitjes of zilveruitjes
Probeer het uit! Wie weet is het super lekker. Hier hadden ze laatst lychees erbij en vonden dat lekker. Verder hadden we paprika, ananas, broccoli (heel kort gekookt), tomaatjes, stokbrood
Wij doen het eigenlijk altijd gewoon op de traditionele Zwitserse manier: alleen stokbrood erin dopen. En dan een lekkere salade erbij. Dat vinden wij het lekkerst, maar daar heb je verder dus niets aan qua tips.
Wij dopen altijd alleen maar stukjes stokbrood in de kaasfondue. Al die groentes hoeven van mij niet zo. Wel hebben we er lekkere tapenades, ham, salami’s etc bij.
Ik bedenk me nog iets: mocht je nou kaasfondue over houden. Niet weggooien, maar in een bakje bewaren en daar kan je de meest goddelijke tosti mee maken. Daarom maak ik altijd expres te veel kaasfondue
Ipv champignons zou ik shii takes nemen, erg lekker. Verder dingen als bleekselderij, amandelen idd. De bloemkool en broccoli stoom ik altijd even kort tevoren, anders is het zo'n geknaag. Lekkere groene salade erbij, heerlijk!
Ik las de titel van je topic en ik kreeg meteen zin! Wij doen altijd: Stokbrood, tomaatjes, komkommer, rolletjes katenspek, bleekselderij, ananas, broccoli, radijs, wortel, appel en knakworstjes, O ja. Aan het eind een stukje blauwe kaas in de pan laten smelten. Echt pas op het laatst want kaasfondue vult al, maar met blauwe kaas erin helemaal!
In zwitserland krijg je t meestal met augurkjes en zilveruitjes. Ik vind ananas er ook lekker bij. En idd tomaatjes. En bord met vleeswaren (salami etc) Geniet ervan!
Wij doen altijd gekookte bloemkool, gekookte broccoli, rauwe paprika in meerdere kleuren, rauwe champignons, cherrytomaatjes en stokbrood . lekker en toch ook nog best gezond
Ik zit echt vol verbazing dit topic te lezen. Doen jullie al die dingen in de kaas?! Amandelen, appel, ananas met kaas?