jurkjes voor kleine meisjes ...

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door nikkie83, 1 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Ik ben ook gek van al die meisjesjurkjes en frutsels na alle stoere jongetjes kleding! Of het praktisch is kan ik je nog niet vertellen maar ik denk maar zo: zolang het geen dikke, stugge (spijker) stof is moet t wel kunnen? Ik heb van noppies een paar (overslag)tuniekjes met bijpassende legging. Staat superschattig en ligt denk ik nog best wel lekker?? Ook van Benneton een gebreid blauw jurkje van heel zachte stof. Ik denk dat het in combi met een mailootje of legginkje net zo zacht ligt als ene broekje met truitje?!

2. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Ik heb ook erg veel jurkjes. Ook allemaal van katoen oid, geen spijkerstof. Het lijkt mij net zo makkelijk en comfortabel als een shirtje met een broek. Het is misschien wel iets minder mooi omdat het jurkje waarschijnlijk wel omhoog zal kruipen maar dat is niet zo´n ramp ;)

3. Emmeken36

Emmeken36 Bekend lid

Jurkjes vond ik in die kleine maatjes niet echt mooi staan en ook niet erg handig. Misschien dat het bij een rustig, zoet kindje allemaal wel gaat maar bij mijn wiebelkip kropen ze helemaal op tot onder d'r oksels, zag er niet uit en ook niet echt comfortabel voor haar. Pas vanaf maat 68 toen ze wat begon te zitten ging het beter met de jurkjes. (en nu draagt ze ze regelmatig)

4. Linda86

Linda86 VIP lid

Isabelle heeft vanaf haar geboorte al bijna elke dag een jurkje of rokje aan. Vaak met een legging, maar ook wel eens met een maillot. Ik vind 't superschattig staan en als je er op let dat het een lekker soepel stofje is, dan zit het ook gewoon prima hoor. Alleen wat langere jurkjes doen we hier niet, omdat ze daar dan steeds met d'r knietjes in zit als ze kruipt of wil gaan staan ofzo.

5. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    mijn hummeltje zat ook lang in maat 50/56 nu eindelijk maat 62 en eindelijk staat zo'n jurkje schattig maar pakt met r handjes haar jurkje vast en doet hem steeds omhoog voor r gezicht en gaat erop zitten sabbelen whahahha..
    met die hele warme dagen vind ik alleen een rompertje toch echt het fijnst..

6. Bri

Bri Niet meer actief

Juist omdat dit m'n eerste (en enige) meisje is, heb ik wel een paar jurkjes gekocht, en zúlke mooie gekregen. Ook in die minimaatjes (nou ja, vanaf 62 of zo, dat droeg ze vanaf één maand).
    Zóóó schattig. maar niet zo charmant als ze 'm de hele tijd omhoog trekken :D

Ze worden nóg leuker tegen de tijd dat ze zelf gaan rondlopen, dan valt het wat beter he... maar leef je lekker uit hoor, enig met een meissie!

7. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Hier heeft ze voor het eerst een jurkje aan gehad toen ze 11 maanden was, denk ik. Toen kon ze zelf lopen. Daarvoor vind ik het erg onhandig, zowel in de kinderstoel als op de fiets, en in de box ligt het ook niet fijn (kruipt omhoog).

8. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Mijn dochter draagt vanaf maat 56 jurkjes en staat zo schattig! heb wel allemaal jurkjes van zachte stof (LIEF, Noppies, esprit) met een legging eronder staat onwijs lief/stoer.

9. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    Hier ook regelmatig jurkjes. Ik heb zelf onlangs bij de Zeeman hele leuke jurkjes gekocht. Lekker vrolijk en een soepele stof. Ze vallen alleen wel wat klein. Met die warme dagen heeft ze gewoon met blote benen gelegen. Als het wat frisser is doe ik een maillot of een legging eronder.

10. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    ik heb ook niet zo veel jurkjes in de allerkleinste maatjes. Die ik heb is van hele fijne stofjes,zonder vervelende knoopjes en touwtjes (is niet prettig als ze daarop liggen).
    Ook een cupuchon ligt niet lekker.

Deel Deze Pagina