YES! Na 2 fantastische jongetjes, ben ik nu zwanger van een meisje! Dus nu begint de voorpret van het namen zoeken. Wij houden van korte namen die je niet zo vaak hoort, maar die wel hip en niet al te ingewikkeld klinken. Uniek, maar niet raar zeg maar. Wat we nu op het lijstje hebben staan: - Lena - Dore - Fieve Wie vindt het leuk met ons mee te denken? Klein verzoekje voor mijn eigen overzicht: van hele lange lijsten suggesties raak ik al snel de draad kwijt. Liever een kort lijstje dus. Alvast bedankt!
Wauw jullie zijn op dreef! Heerlijk, dank jullie wel! Ik heb er al 2 aan mijn lijstje toegevoegd (correctie: aan mijn persoonlijke lijstje zou ik er meer toevoegen, maar deze 2 zijn door de keuring van mijn vriend heen gekomen.) Keep it coming!
Ik bedacht me er nog een paar, dus nog een klein lijstje: Amé Dané Ilou Irsa Jula Leia Pia Pilar Orla Tove
Dore, zo leuk! Fieve zou ik als Vieve schrijven maar vind ik ook heel leuk. Andere ideetjes: Ninthe Lora Nika Liva Nena Lenne
Danou Disa Elis / Eliz Elva Esa Finne, Finna Hanne Indra Irsa, Irva Iva, Ive Jinne Jula Junis Karo / Karó / Caro / Caró Kess / Kes
Joura Ilja Elle Flore Reva Rifka Miah Nour Nena Diede Keet Caro Cleo Joan Nona Rixt Lotte Maud Suze Rona Ruth Puck Freya Jet Zorah Kess Eef Marthe Mijs Juul Terra Mare Joska Bibi Ize Anthe Tamar Jolijn Meike Inez Nouk Jonne Bloeme Febe Mira Ditte Gita Nele Maudi Julin Iselle Lorin Janna Nim