hallo allemaal Ik ben opzoek naar een jongensnaam en meisjesnaam. Ik heb een zoontje en hij heet Quinn dus wl een naam wat een beetje bij hem past. marianne
Aan wat voor eisen moet je naam voldoen? Moet het ook één lettergreep zijn en houd je vooral van Engelse namen of vind je een Nederlandse naam ook erg leuk? Dan kan ik wat gerichter namen bedenken
Als Kyra een jongen was geweest had ze Quinn geheten en die naam houden we ook nog voor de volgende in gedachten.
Quinn en Kyan Quinn en Lyam Quinn en Mika Quinn en Lenn Quinn en Sepp Quinn en Lizz Quinn en Marel Quinn en Maren Quinn en Jill Quinn en Tess
bedankt voor jullie reacties. Ik zal wel were voor een engelse irse naam gaan kiezen maar jongens namen vind ik zo moeilijk.
Jongen: - Quinn en Troy - Quinn en Aidan - Quinn en Nathan - Quinn en Tristan - Quinn en Mike - Quinn en Sean - Quinn en Ryan - Quinn en Colin - Quinn en Bradley - Quinn en Preston - Quinn en Jim - Quinn en Ronan - Quinn en Kieran - Quinn en Chris Meid: - Quinn en Jane - Quinn en Noa - Quinn en Jamie - Quinn en Ruby - Quinn en Yasmine - Quinn en Julie - Quinn en Demi - Quinn en Rachel - Quinn en Jodie - Quinn en Marjorie - Quinn en Yara - Quinn en Lara - Quinn en Enid - Quinn en Jenna - Quinn en Amy