we hebben gister onze 2e echo gehad en alles was super maar de volgende keer dat we weer een echo krijgen zouden ze dus al kunnen zien wat het wordt.....hmmmm eigenlijk hebben we meteen gezegd van nee dat blijft een verassing maar ik heb zo'n gevoel dat we dat niet gaan volhouden ...ook vertelde onze gyn dat toch het grootste gedeelte het toch wel wil weten..nu vroeg ik mij hoe dat bij de meesate is gegaan ... groetjes lena
Wij wouden en willen het niet weten... wij zijn daar altijd al van overtuigd geweest dus gewoon een kwestie van volhouden. Ookal heb ik in totaal meer dan 10 echo´s gehad (medisch) wisten we het echt niet (al kon ik me niet voorstellen een jongen te krijgen)... wij vinden die verrassing gewoon veelste speciaal
Wij willen het niet weten. We hebben wel een envelop in huis met drie foto's dus als we willen kunnen we er meteen achter komen ... maar we houden vol ... nog een paar weekjes ! Groetjes, Nikki F
Jeetje, wat knap van jullie zeg, dat jullie zo je nieuwschierigheid kunnen bedwingen, had die envelop waarschijnlijk allang uitelkaar gereten haha (alhoewel misschien ook niet)!!! Wij wilden het bij de eerste niet weten en nu weer niet, hoe nieuwschierig ik ook ben en mijn vriend ook, toch doe ik het niet, vind het zo'n gaaf gevoel om het bij de bevalling te horen wat het is!!!
wij wilden het in eerste instantie ook niet weten, op de negen maanden beurs een 3d echo laten maken en toen had ik het echt niet meer ik wilde zo graag weten wat er in me groeit, toen hebben we gevraagd of ze het op een briefje wilde schrijven en die hebben we thuis op ons eigen moment opengemaakt
ik hou het idd nog ff geheim en ik hoop ook dat het niet zo lang meer duurt word echt helemaal tureluur van die zuurbranden dat is ook de reden dat ik nog op de site ben kan namelijk niet slapen... als beeb geboren is kan ik de eerste dagen volgens mij niet anders dan een zomerse winterslaap houden...
Jeetje das idd vervelend voor je zeg, die zuuraanvallen, helpt echt niets ertegen, Rennies ofzo (zal je wel allemaal geprobeerd hebben)!? Nog een paar daagjes voor je, ze laten je toch niet echt langer lopen dan 42 weken???
Wij hebben al heel lang geleden besloten dat we het willen weten als het zover is. Waarom, geen idee, mijn gevoel zegt me gewoon dat ik het graag weten wil en mijn man wil het ook graag weten.
Wij hebben van begin af aan gezegd dat we het wél wilden weten. Inmiddels weten we dus ook dat we een meisje gaan krijgen We hebben er wél even over na moeten denken of we het aan anderen zouden vertellen of niet.
Bij de eerste wilde ik het erg graag weten maar mijn man niet. Toen heb ik me daar maar aan over gegeven en was het een verassing. Nu bij de 2e willen we het allebei graag weten. Ik weet dat Wen1611 een keer vertelde, "ik ben geen surprise-ei" dat ben ik blijven onthouden en dat zeg ik nu ook tegen iedereen haha.
Mijn man en ik wilde het allebei weten. Wij waren te nieuwsgierig dus met de 20 weken echo hebben we het gevraagd. Ik vind het toch nog een verassing hoe het kindje eruit ziet, en op wie het lijkt. Maar ieder zijn keus. groetjes Françoise
Ik wilde het nooit weten, mijn man wel. Nu krijgen we binnenkort de 20 weken echo, maar ik begin hard te twijfelen. Als ik in de prenatal loop baal ik als ik niet zo'n schattig jurkje kan kopen of een stoere blouse. Als ik het zou willen weten dan zou het iets voor ons tweetjes blijven en zou niemand het mogen weten, en al helemaal niet hoe het gaat heten, want dat is tegenwoordig ook normaal aan het worden..
nou ik vind dat zo knap van de mensen die het niet willen weten en het dan ook echt volhouden! ik ben daar zelf te nieuwsschierig voor
hihihi mijn man wil het wel weten en ik niet, maar wordt nu toch wel heeeeeeeeel nieuwsgierig, zeker als ik al die leuke meiden en jongens pakkies in de winkel zie hangen van de nieuwe collectie, ben benieuwd of we het vol houden. liefs fredje
Wij willen het weten. Nog een paar dagen en dan weten we het als het goed is, dinsdag krijgen we namelijk de 20 weken echo
Wij weten niet of we het willen weten... Denken er nog hard over na (hebben gelukkig nog paar weken hiervoor) Mochten het er alsnog twee blijken te zijn dan willen we het weten, en anders eigenlijk nog niet, want dan is de verassing des te groter, en het raden/gokken/gissen.. leuk! Groetjes Daphne
Ik wilde het nooit weten. Maar nu ik al die leuke kleertjes tegenkom begin ik heel erg te twijfelen. Ik zou straks graag wel wat leuke kleren wil kopen maar dat gaat zo moeilijk als je niet weet wat het wordt. Iig geen leuke jurkjes of stoere bloesjes.. Spannend maar voor ons duurt het nog heel lang voor we zo ver zijn