Ik ga de borstvoeding afbouwen. Na bijna 7 maanden vind ik het leuk geweest (enig schuldgevoel en egoistisch gevoel heb ik wel maar daar gaat het niet om) Onze vent moet straks ongeveer 3 flessen per dag hebben?! (hij zit nu op 3 a 4 bv momenten per 24 uur) In totaal minimaal 500ml aan opvolgmelk?! Flesjes is hij aan gewend maar tot nu toe gebruikte ik de s fles van difrax met de originele speen erop. Moet ik nu ook een andere speen gaan kopen geen idee of daar leeftijden aan vast zitten ofzo. We zijn al begonnen met oefenen uit een gewone beker maar een flesje zal eerst wel ff gebruikt worden voordat hij het drinken met een beker onder de knie heeft...
Hallo! Ik heb zelf ook een tijdje de sfles gebruikt alleen vond ik dat die snel lekte dus heb nu de aventflessen. Daar staat bij elke speen vanaf welke leeftijd je ze kan gebruiken, heb ook de 123 speen voor de papfles. Volgens mij kreeg mijn zoontje met 7 maanden 3 flessen, de eerste fles 's ochtends, tussen de middag en voor het slapen gaan.