Ik zag dat iemand anders ook net zoiets had gepost, toevallig ... Wij zijn ook getrouwd! Afgelopen zaterdag 31 maart. Ik was precies 31 dagen zwanger! Het is uiteindelijk echt een fantastische dag geworden. Alles bij elkaar waren we (de hele dag!) met 80 man! 's morgens rond half 11 kwam iedereen bij ons thuis (mega grote tenten in de tuin opgezet), broodjes en koffie, met z'n allen naar het stadhuis in een behoorlijke stoet. verder de hele dag thuis, bruidstaart, muziek, warm/ koud buffet, dansen... Kortom, het klinkt cliché maar het was net of alle pullelstukjes in elkaar vielen nu we echt getrouwd zijn en ik eindelijk die ring om mag! Groetjes, Jurgen & Femke
Gefeliciteerd hoor! En dan straks de kroon op jullie saampjes! Jullie kleintje! Spannend! Precies 31 dagen zwanger :-k ?
Van harte gefeliciteerd nog! Fijn dat het zo'n super dag is geweest! By the way: Wat een leuk konijn is die Stamper van jullie...hahaha Liefs Mirre
Van harte en wat fijn dat jullie zo'n mooie dag hebben gehad.. geniet van elkaar en van je zwangerschap!