Shopaholic en Baby

Discussie in 'De lounge' gestart door MIss X, 6 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.962
    823
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Hier nog meer dames die verslaafd zijn aan het boek van Sophie Kinsella.
    Ik heb hem net uit. Heb weer heerlijk genoten van Rebecca Brandon (geboren bloomwood) :)

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113
    Ik ben bezig met het gewone deel, maar ik wil zeker dan andere boek ook lezen. Ik denk dat ik die ga halen als ik 40 weken ben en me verveel en teveel moet wachten, ;)

3. Female

Female Niet meer actief

Ik heb net alle 3 de delen uit... vond deel 1 en 2 ietwat langdradig maar deel 3 stukken beter. Als je van deze schrijfster houdt, vond ik "Aanpakken!" van haar zeker een aanrader. Ook "Hou je mond!" is erg leuk.

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik moet deze nog aanschaffen in mijn collectie!

5. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Ik heb alle boeken van Sophie Kinsella gelezen en zit nu midden in Shopaholic & Baby...weer beetje van hetzelfde allemaal maar blijft leuk :)

6. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ja mn moeder heeft ze toevallig allemaal uitgeleend( want dies ook helemaaaaaal gek op die boeken)
    en wanneer ze ze terug krijgt ga ik ze ook lezen..
    dus wat ik ervan vind, kan ik neit echt zeggen, maar mn ma is vol lof..

7. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Ik heb hier nog nooit van gehoord maar de titels zelf spreken me al heel erg aan !Ik heb hier nog boekenbonnen liggen, misschien moet ik maar eens nieuwe boeken gaan aanschaffen !

8. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Ik ga binnenkort ook shopaholic en baby kopen :D De rest heb ik allemaal :)

9. mama van noa

mama van noa Actief lid

29 jun 2006
    217
    0
    0
    verpleegkundige
    eindhoven
    ik heb 1 boek van haar bij de bieb geleend en zag pas de v en d een ander boek van haar staan. volgens mij met bovenstaande titel.
    leuke verhaallijn dus ga ook haar andere boeken eens lezen.

groetjes femke

10. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Ik heb ze ook allemaal van Sophie Kinsella gelezen!
    Superleuk die boeken!

Trouwens, buikgevoel van Risa Green, moet ook zoiets zijn. Hij ligt nu voor me klaar bij de bieb, dus morgen ga ik hem ff halen.

Ik-figuur Lara Stone leidt een heerlijk leven. Ze heeft een fijne man en maar liefst drie maanden vakantie in het jaar. Ze werkt op een exclusieve privéschool in Los Angeles en is daar opleidingsadviseuse. Ook dit jaar staat zij weer te popelen totdat de zomervakantie begint. Maar ditmaal heeft het lot hele andere dingen voor haar in petto. Ze wordt met tegenstrijdige gevoelens zwanger en daarnaast moet ze een rijke studente helpen met het maken van de juiste keuzes. Daar gaat haar vakantie. Ze is misselijk, voelt zich dik en kijkt met afgrijzen naar andere zwangere vrouwen die er volgens Lara verschrikkelijk uitzien. Zal dat ook haar toekomst zijn? Ze heeft zo hard gezwoegd voor haar figuur! Dit boek is een luchtige, humoristische 'mummylit' en zal vooral herkenbaar zijn voor aanstaande en jonge moeders. Door de komische momenten, romantiek en de vlotte schrijfwijze is het echter ook een heerlijk boek om te lezen als je geen moeder bent. Debuutroman van de auteur die zelf ook jaren als opleidingsadviseur heeft gewerkt.

11. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    heb gisteravond het boek uitgelezen!
    hij is echt super! 5 kinderwagens...mijn vent ziet me al aan komen
    deze moet je gewoon lezen en t is zeker geen zware kost :thumup:

12. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb ook al haar boeken deze wil ik ook graag hebben lijkt me weer lachen!

13. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    ehmm 5 kinderwagens? hmm dan zou ik dat boek geschreven kunnen hebben..... hihihi
    Gelukkig heb ik ze niet allemaal tegelijk gekocht.. maar eerst gekocht, dan verkocht, dan weer een andere gekocht en ga zo maar door..

Ik ken de boeken niet, maar zo te lezen hier is het wel een aanrader om haar boeken te lezen.
    Wat zijn alle titels van haar ?

14. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Klinkt goed.

Kwebbel

15. SandraB

SandraB Actief lid

8 sep 2006
    359
    0
    0
    Ik heb het boek vorige week uitgelezen, geweldig!
    Ben benieuwd wanneer de volgende weer uit gaat komen :)

16. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Je hebt volgens mij eerst 3 boeken Shopaholic, dan nog eens Shopalicious, Shopaholic & baby, Hou je mond en Aanpakken. Dit waren ze volgens mij.

17. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    He ladies,

Ik heb ook al haar boeken.
    Ik had Shopaholic & Baby gereserveerd en al enige tijd geleden ontvangen. Echter ga ik hem pas lezen wanneer ik zelf zwanger ben...dus hij staat nu ongelezen in de boekenkast hihihihihi

Dussssssssssss nog geen tipjes van de sluier geven hoor. Oja en die 5 kinderwagens zie ik door de vingers want ...tja dat had ik wel verwacht dat ze dat zou doen ;)

18. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Hij is echt geweldig! Gisteren in 1 ruk uitgelezen! (hele zere kont van trouwens haha)
    Die van Risa Green heb ik ook gelezen...erg goed!

Deel Deze Pagina