İk heb vanochtend batuhan naar het revalidatiecentrum gebracht. De auto op slot gedaan. Batuhan op de groep gebracht. En kon toen mijn sleutel niet meer vinden. Snap er echt niks meer van. Had gelukkig nog wel de reserve sleutel in mijn tas. Weten jullie hoeveel zo een sleutel kost? Het gaat om een bmw 528i
Idd zou ik me ook meer druk maken om de verloren sleutel. Ik weet niet wat zoiets kost. Ik weet wel dat als wij nieuwe sleutels voor onze auto nodig hebben (Volvo), dan moeten die besteld worden in Zweden omdat die een speciale code hebben. Gelukkig hebben wij het niet hoeven te doen, maar volgens mij kost dat wel een paar centen. Je kunt ze iig niet zomaar even bij de sleutelboer laten namaken Ik zou ff contact opnemen met de dealer ...
Daar maak ik mij idd behoorlijk zorgen over. Maar weet niet wat ik er aan kan doen. Snap er echt niks van. Bij het revalidatiecentrum had ik hem nog. En toen ik daarweg ging niet meer. En heb Batuhan alleen in de klas afgezet en in zijn stoek gezet
ik heb ooit eens een sleutel bij laten maken voor een Seat dat ging via de garage, en dat koste 15 gulden
Heb je alle zakken doorgezocht? Je tas op zijn kop gezet? Zelfde route weer lopen en overal op de grond kijken? Aan je zoontje gevraagd misschien in zijn zakken kijken of in zijn stoeltje en het gebied eromheen. Ergens bij de receptie ofzo vragen ofzo vragen of er geen sleutel gevonden is.
Mischien toch nog eens even goed zoeken, daar vragen of ze een sleutel hebben gvonden.. Want het kan natuurlijk nooit als je m binnen nog heb, je naar buiten ben gegaan en dt ding ineens van de aardbodem is verdwenen..
Heb de route 2x heen en weer gelopen. De kinderwagen helemaal doorzocht. İn de autostoel, overal in de auto gekeken. Mijn tas helemaal omgekiept. Batuhan kan niet praten dus kan het niet aan hem vragen. Maar heb echt overal gekeken. Toen ik uit de klas wilde weggaan merkte ik al dat hij er niet meer was. Pfff zo vervelend dit. İk heb hem dus op slot gedaan ben naar binnen gelopen. Met de lift naar boven. Batuhan in de klas in zijn stoel gezet. Kus gegeven, juffen gedag gezegt. Wilde het lokaal uit dus wilde toen mn sleutel pakken. En kon hem niet meer vinden
Wij hebben een sleutel met deurvergrendeling waar ik eens een nieuwe voor besteld heb(had hem per ongeluk tussen de deur kapot geslagen toen ik die dichtgooide)en die koste bijna 100 euro!!!
Het kan behoorlijk duur uitvallen om een sleutel bij te bestellen. Wij hebben zelf ook een bmw gehad en heb het gelukkig zelf niet gehad maar weet dat het behoorlijk prijzig is als je een centrale deurvergrendeling hebt in ieder geval werkt met codes en zo. We hebben nu een nieuwe peugeot 508 en hebben gevraagd wat het kost om een sleutel bij te laten maken en dat kost 175 euro (reservesleutel is namelijk een gewone sleutel zonder deurvergrendeling, dat doet bmw toch beter.)
heb je in de lift gekeken? vervelend zeg... rijdt mercedes, en sleutel was rond de 100,- ivm codes enzo... hoop dat je m terugvindt..
Heb je misschien een gat in de stof van je handtas? Dat heb ik nl. wel eens gehad, waardoor ik ook sleutels e.d. "kwijt" was, maar bleek het gewoon door het gat van de stof gevallen te zijn.
Ja dit heb ik ook gehad, maar dan in de voering van mn jas, zat een klein gaatje in mijn jaszak. Helaas vond ik m pas terug toen ik de sleutel a 50 euro had laten bijmaken.. Ik hoop dat het zoiets is. Succes!