Hoi goedemorgen allemaal, Wij verwachten eind Juli ons 2e zoontje. We kwamen totaal niet overeen met de naam deze keer..zo verschillend.. tot mijn man met de naam Brent kwam, ik dacht gelijk Ja leuk!! echter begint er nu een lichte twijfel van mijn kant.. onze oudste zoon heet Sam spreekt het uit als sem daarom wilden wij ook graag een Engelse naam voor ons aanstaande kindje. Ik twijfel alleen nu of er niet teveel verwarring nu komt met de uitspraak van onze oudste zoon, omdat dat met een a word geschreven en met een e uitgesproken en Brent al met een e is. Hoewel Brent natuurlijk ook engels is..Mijn man zegt dat ik het te ver zoek en het moet laten rusten, maar ergens blijft het in mijn gedachte spoken. Hoe denken jullie hierover? heeft mijn man gelijk en laten rusten of zouden jullie hier ook tegen aan lopen? (sorry heel verhaal geworden ) ik hoop op wat reacties en meningen van jullie. alvast bedankt groetjes!!
Ik zou me geen zorgen maken. Brent spreek je toch gewoon uit als Brent? Ik kan me niet voorstellen dat er door de naam van je zoon mensen zouden zijn die Brent als Brant of Brand gaan schrijven. Leuke naam hoor!
Leuke naam, doen! Ik had laatst een newborn shoot van een Brent! Vond het meteen een leuke naam! Andere optie is misschien Brett. Maar Sam & Brent vind ik heel leuk en stoer en echt niet onduidelijk hoor, hij zijn toch 2 individuen met hun eigen naam!
Wat een leuke positieve reacties! Erg bedankt voor jullie mening, moest het gewoon even van een ander horen/lezen. Je spreekt het inderdaad gewoon uit als Brent Zouhet84. Ik moet zelf gewoon niet te ver dingen gaan zoeken, wat als als....dan blijf ik bezig hihi. Ik ben er nu gewoon helemaal van overtuigd dat het Brent word! Nogmaals bedankt, dit had ik even nodig!! (wat zal mijn man blij zijn als hij dit hoort haha)
In Engeland zal de uitspraak van deze twee samen meteen goedgaan, he? Sam = sem en Brent = brent. Beide namen zijn Engels. Ik vind Brent in tegenstelling tot Sam alleen niet zo'n toffe naam, veel te hard en lomp terwijl Sam heel vrolijk en tegelijkertijd ook krachtig is. Brent vind ik een beetje als het woord 'krent' of de naam Fred, ik spreek het niet graag uit, het klinkt niet fijn.
Hoi Michelle, Geeft helemaal niet hoor! Ben alleen maar blij met je eerlijke reactie. We zijn er inderdaad uit..mijn man was al overtuigd maar na al jullie reacties besef ik nu ook dat ik het te ver zoek dus het word gewoon Brent Klopt daar zou de uitspraak wel gelijk goed gaan hihi dat was het enige waar ik een beetje over in zat eigenlijk en dat liet me twijfelen. Bedankt voor je berichtje! X .
Wij worden helemaal vrolijk van jullie reacties. Zo leuk! Een naam is natuurlijk toch iets persoonlijks kwa smaak, dan is het zo leuk om al jullie positieve berichten te lezen. Bedankt allemaal voor de moeite om te reageren! X
Hele leuke naam! Ik zou het doen! Volgens mij heeft elke zwangere een periode van twijfel in de laatste weken