Elkaar helpen met kennis en kunde..

Discussion in 'De lounge' started by Ecosa, Mar 28, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

Dec 15, 2006
    2,397
    1
    0
    Wij vrouwen zijn altijd bereid om elkaar te helpen, dat blijkt ook uit alle reacties die op elkaar geven op deze site. Daarvan uitgaande bedacht ik me dat we elkaar ook kunnen helpen met onze kennis en kunde die we hebben uit ons beroep. Daarom dacht ik, laten we eens kijken wie wat voor werk doet en wat wij aan elkaar kunnen hebben. Lijkt jullie dit wat?

Ik zal met mezelf beginnen:
    Ik werk als geschillenbehandelaar bij de Geschillencommissie Zorgverzekeringen. De Geschillencommissie Zorgverzekeringen en de Ombudsman Zorgverzekeringen zijn ondergebracht in de SKGZ, de Stichting Klachten en Geschillen Zorgverzekeringen.

Ik behandel namens de Geschillencommissie geschillen die binnenkomen over de zorgverzekeringswet, tegen alle zorgverzekeraars.

Als er vragen zijn over basisverzekering, kunnen jullie die aan mij stellen.

Ben benieuwd wat jullie allemaal doen..

2. janette

janette VIP lid

Feb 26, 2007
    5,113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Ik werk bij een tussenpersoon in verzekeringen en dan op de afdeling van de prolongatie en rekening-courant en zorg dat de betalingen in het systeem komen te staan zodat we niet onnodig een aanmaning gaan verzenden, stuur ik ook weg....dus ja doe ik het niet goed heb ik ook de brokken....... :(

3. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

Mar 16, 2007
    3,491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Nou, of jullie veel aan mij hebben weet ik niet :p, maar ik studeer momenteel nog.
    Zit in mn laatste (4e) jaar en ben momenteel mn scriptie aan het schrijven.
    Ik doe de opleiding Management, Economie en Recht en hoop hierna (juni) werk te vinden in de financiele wereld,
    dus bijv. bij een bank of verzekeraar.

Racebabe

4. wendyp

wendyp Niet meer actief

Das idd wel handig!

Ik ben rij instructeur...dusse als iemand onenigheid heeft met haar man over een verkeerssituatie...hihi :) barst maar los!

5. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Ik werk momenteel als uitzendkracht bij Philips. Daar help ik op het secretariaat en voor leveranciers. Hopelijk kan ik na mn verlof daar blijven, we zullen zien.

liefs,
    Duveldraakje

6. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Ik heb 6 jaar ervaring als service manager in een groot IT bedrijf en 5 jaar ervaring als groepsleidster op een naschoolse opvang. dussuh, kids in de leeftijd van 4-13 jaar.

vraag het aan Angel ;)

7. pienie

pienie Fanatiek lid

Oct 29, 2006
    1,418
    1
    0
    zuid holland
    Ik werk als gezinsbegeleider in de jeugdhulpverlening.

8. Ik werk al verpleegkundige in de psychiatrie op een opname-afdeling voor ouderen (60+). De doelgroep van de afdeling is mensen met een persoonlijkheidsstoornis (denk aan borderline, narcisme, etc.)

Dus vragen over de verpleging.... barst maar los!

Groetjes Jelske

9. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

Nov 30, 2006
    2,450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Ik werk als verkoopster in een speelgoedwinkel :D

10. Niet meer actief

ik werk bij een adviesburo ;)

11. Pendrag

Pendrag VIP lid

Jul 26, 2006
    6,458
    1
    0
    Ik werk als manager bij een bank. Op een afdeling voor particulieren (die van de reclame alsof alles om u draait) stuur ik een groepje collega's aan die de binnendienst verzorgen.

Heb zowel bankkennis als managementervaring. Ben benieuwd of iemand hier op het forum daar op zit te wachten!

12. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    Ik werkte met verstandelijk gehandicapte. deze kids hadden psychische problemen en veel agressie heel veel agressie.

nu ben ik lekker HUISVROUW

13. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

Aug 17, 2006
    4,862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ik ben verkoopster bij een telcomwinkel, dus ben geheel op de hoogte van abonnementen daar, toestellen, wlan en ga zo maar door.

mijn man werkt bij het uwv afdeling ww en ziektewet en als vraagbaak, dus kan daar veel nuttige informatie over geven.

14. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

Dec 5, 2006
    2,143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Ik werk als coordinerend begeleider in een gezinsvervangend tehuis voor verstandelijk gehandicapte kinderen. Momenteel wonen bij ons 16 kinderen tussen de 4 en 18 jaar. Daarnaast vangen wij de gezinshuiskinderen (logeerplekken) op. Dit zijn kinderen tussen de 2 en 14 jaar. Veel voorkomende problemen: hechtingsstoornis, psychiatrische problemen, gedragsproblemen en (seksueel) misbruikte kinderen.

15. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

Dec 28, 2006
    1,541
    142
    63
    Female
    Ik werk als seniorverpleegkundige op de verloskamers

16. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    Ik werk als coordinator ERP en heb de leiding over een aantal IT projecten. Hiervoor heb ik jarenlang als business consultant in de IT gewerkt waar ik veel implementaties heb gedaan en trainingen heb gegeven.

In mijn vrije tijd geef ik ook trainingen op gebied van omgaan met probleemgedrag bij kinderen en introductietrainingen voor Amnesty..hoewel door zwangerschap even op heel laag pitje..

17. Siesje

Siesje Actief lid

Jan 24, 2007
    430
    0
    0
    Vriend en ik hebben een dierenwinkel in Annen (Drenthe), waar ik zelf maar 1,5 dag in sta. De rest doe ik achter de schermen.
    Daarnaast werk ik nu 5 dagen bij een bedrijf dat software ontwikkelt voor de medische sector en dan met name disease managementsystemen.
    Maar... eigenlijk ben ik geregistreerd makelaar! Van vele markten thuis dus!

18. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Ik ook, als secretaresse!

19. jettje

jettje Fanatiek lid

Jan 30, 2007
    1,541
    0
    0
    zv-er
    Ik ben ziekenverzorgende en werk op het moment in een verzorgingshuis. Ik heb daar de leiding over 1 gang.
    Voor de rest werk ik alweer 10 jaar in de zorg en heb in verschillende velde gewerkt.

20. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

Dec 15, 2006
    2,397
    1
    0
    Hey wat leuk! Ik heb ook MER gestudeerd! Succes met het afronden van je studie!

Share This Page