Elkaar helpen met kennis en kunde..

Discussion in 'De lounge' started by Ecosa, Mar 28, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

Dec 15, 2006
    2,397
    1
    0
    Wij vrouwen zijn altijd bereid om elkaar te helpen, dat blijkt ook uit alle reacties die op elkaar geven op deze site. Daarvan uitgaande bedacht ik me dat we elkaar ook kunnen helpen met onze kennis en kunde die we hebben uit ons beroep. Daarom dacht ik, laten we eens kijken wie wat voor werk doet en wat wij aan elkaar kunnen hebben. Lijkt jullie dit wat?

Ik zal met mezelf beginnen:
    Ik werk als geschillenbehandelaar bij de Geschillencommissie Zorgverzekeringen. De Geschillencommissie Zorgverzekeringen en de Ombudsman Zorgverzekeringen zijn ondergebracht in de SKGZ, de Stichting Klachten en Geschillen Zorgverzekeringen.

Ik behandel namens de Geschillencommissie geschillen die binnenkomen over de zorgverzekeringswet, tegen alle zorgverzekeraars.

Als er vragen zijn over basisverzekering, kunnen jullie die aan mij stellen.

Ben benieuwd wat jullie allemaal doen..

2. janette

janette VIP lid

Feb 26, 2007
    5,113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Ik werk bij een tussenpersoon in verzekeringen en dan op de afdeling van de prolongatie en rekening-courant en zorg dat de betalingen in het systeem komen te staan zodat we niet onnodig een aanmaning gaan verzenden, stuur ik ook weg....dus ja doe ik het niet goed heb ik ook de brokken....... :(

3. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

Mar 16, 2007
    3,491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Nou, of jullie veel aan mij hebben weet ik niet :p, maar ik studeer momenteel nog.
    Zit in mn laatste (4e) jaar en ben momenteel mn scriptie aan het schrijven.
    Ik doe de opleiding Management, Economie en Recht en hoop hierna (juni) werk te vinden in de financiele wereld,
    dus bijv. bij een bank of verzekeraar.

Racebabe

4. wendyp

wendyp Niet meer actief