Heey!!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door LittleAngel83, 29 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LittleAngel83

LittleAngel83 Actief lid

28 feb 2012
    116
    0
    0
    Huismama
    Antwerpen
    Hey allemaal!

Wij zijn op 31 oktober 2011 trotse ouders geworden van ons eerste kindje, een prachtige zoon!

Ik wou heel graag borstvoeding geven maar die is helaas niet zo goed op gang gekomen.
    Al 4 maanden ben ik hiermee bezig maar krijg mijn melkproductie maar niet omhoog en geef afgekolfde melk aangevuld met kunstvoeding nu.
    Mede hierdoor en stress en onzekerheid zit ik een beetje in een dipje en zoek lotgenoten en afleiding (leuke puzzeltjes hier :D) hier! Ik kwam al vaak op dit forum terecht toen ik iets op internet aan het zoeken was en lijkt me hier wel gezellig! ;)

Liefs,

Angel

2. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

welkom en gefeliciteerd ! jammer van de voeding maar vind het top dat je doorzet met proberen !
    het is hier ook heel gezellig hoor met hier en daar een discutie maar ach wat wil op een vrouwenforum hihi :D

3. 1ste Wondertje

1ste Wondertje Niet meer actief

Welkom en veel leesplezier.
    Wat de borstvoeding betreft, ik heb ook een moeilijke start gehad met mijn dochter. En na 3 maanden ben ik er mee gestopt (mede door toedoen van het ziekenhuis) :(

4. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Welkom op het forum :D

5. silvermist

silvermist Niet meer actief

6. LittleAngel83

LittleAngel83 Actief lid

28 feb 2012
    116
    0
    0
    Huismama
    Antwerpen
    Bedankt voor de warme ontvangst meiden!!

@1ste wondertje: wat jammer meid, sommige ziekenhuizen geven vaak verkeerd advies en steunen bv mama's niet hè! :x
    Maar super dat je ondanks de moeilijke start toch 3 maanden bv gegeven hebt!! En met kv komt je kindje ook echt niks tekort hoor (die die gedachte geeft me toch een beetje troost meestal ;))!

@peekaboo: dankje! :) Had liever volledige bv gegeven maar het is niet anders, meer als ons best kunnen we niet doen hè. ;)
    Een discussie op z'n tijd hoort erbij en zou anders zo maar saai zijn. :D

7. 1ste Wondertje

1ste Wondertje Niet meer actief

@ LittleAngel83,
    Ze gaven me in het ziekenhuis de verkeerde medicijnen. Ik begon opeens erg te bloeden na een paar weken (was achteraf waarschijnlijk mijn menstruatie) en toen kreeg ik medicijnen waarmee mijn bloed zou afnemen. Dat deed het dus niet, het bloeden bleef een week aanhouden en de bv stopte.

8. flavour2

flavour2 Actief lid

18 jan 2012
    367
    0
    0
    NULL
    NULL

Deel Deze Pagina